Τυχαία προβολή

6/random/ticker-posts

Οι εγχώριοι "ανθέλληνες", χρησιμοποιούν τους λαθρομετανάστες για αποσταθεροποίηση.


Ευτυχώς για την Ελληνική κοινωνία, και δυστυχώς για τα κόμματα της ανθελληνικής αριστεράς, υπάρχει ένας ξένος φιλέλλην που υποστηρίζει ένθερμα τα δικαιώματα της χώρας μας απέναντι στο τεράστιο λεθρομεταναστευτικό πρόβλημα.
"...Η εισροή μεταναστών απειλεί με αποσταθεροποίηση ορισμένες χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, εάν οι εταίροι στην Ευρωπαϊκή Ένωση τις αφήσουν μόνες..."
Αυτό τόνισε ο επίτροπος για θέματα μετανάστευσης Ζακ Μπαρό προσθέτοντας ότι ενδεχομένως το πρόβλημα αναδειχθεί σε πηγή κοινωνικής έντασης.
Παράλληλα ο κ. Μπαρό χαρακτήρισε απαράδεκτη τη στάση της Τουρκίας λέγοντας ότι επιτρέπει σε πλοιάρια να αποπλέουν από τις ακτές της για τα ελληνικά νησιά, ενώ κατά τους ολυμπιακούς αγώνες είχε ανακόψει το μεταναστευτικό κύμα.
Ο ευρωπαίος επίτροπος θα επιδιώξει στη σύνοδο των υπουργών Εσωτερικών την Πέμπτη, στη Στοκχόλμη, την επανέναρξη διαλόγου για τον καταμερισμό του φορτίου της υποδοχής των μεταναστών ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ.
Η σουηδική προεδρία διάκειται αρνητικά, μαζί με τις περισσότερες σκανδιναβικές χώρες και τη Γερμανία, στην ανάληψη νέων υποχρεώσεων.
Σημειώνεται ότι περισσότεροι από 67.000 άνθρωποι διέσχισαν το 2008 τη Μεσόγειο προσπαθώντας να εισέλθουν στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ.

προέλευση
Υπογραφή 🙏 Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο και θέλεις να στηρίξεις τη δουλειά μου,
μπορείς να κάνεις μια μικρή συνεισφορά μέσω Ko-fi.
Στήριξέ με στο Ko-fi

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια