ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΧΗ
θα διεξαχθεί στο οδόφραγμα του Λήδρα Πάλλας
στις 20 Ιουλίου.στις 20:00.
Θα προηγηθεί ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΗ πορεία
η οποία θα ενσωματωθεί στην συνέχεια με αυτό.
τη Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009,
Αφετηρία η πλατεία Ελευθερίας στη Λευκωσία ώρα 18:30 και κατάληξη στο σημείο-σύμβολο της Κατοχής,το οδόφραγμα του Λήδρα Πάλλας.
Στο συλλαλητήριο που θα ακολουθήσει της πορείας, θα συμμετέχουν πολλοί ομιλητές από προσφυγικά σωματεία και παγκύπριες κινήσεις πολιτών,καθώς και συγκροτήματα που θα ερμηνεύσουν αντικατοχικά τραγούδια.
συνέχεια εδώ
🙏 Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο και θέλεις να στηρίξεις τη δουλειά μου,
0 Σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε