ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ Η OLYMPIC AIR
Έτοιμη να αρχίσει κανονικά από την πρώτη Οκτωβρίου, όπως είχε προγραμματιστεί, το πτητικό της έργο, είναι η Νέα Ολυμπιακή και συγκεκριμένα η Olympic Air, η οποία όπως επισήμανε ο πρόεδρος της MIG κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, θα διαθέτει το νεότερο στόλο αεροσκαφών από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρία στον κόσμο.
Παρουσιάζοντας τα επιχειρηματικά σχέδια της Olympic Air, η οποία θα απασχολεί συνολικά 5.000 εργαζόμενους, ο κ. Βγενόπουλος, αφού ευχαρίστησε την ομάδα που ανέλαβε το "στήσιμο" της νέας εταιρίας, σε χρόνο ρεκόρ, όπως είπε χαρακτηριστικά, τόνισε ότι η MIG επένδυσε 1,1 εκατομμύρια δολάρια, κυρίως σε αγορά νέων αεροσκαφών. Συγκεκριμένα θα διαθέτει συνολικά 36 αεροσκάφη, αλλά από την 1-η Οκτωβρίου θα έχει στη διάθεση της 21 υπερσύγχρονα αεροσκάφη, 16 Airbus 319 και 320, 10 Bombardier Q400, 5 Bombardier Dash 100 και ένα ATR-42.
Παράλληλα ανακοίνωσε τη συνεργασία με τη Delta Ailines, για την εξυπηρέτηση των επιβατών προς Νέα Υόρκη, την Air France για Παρίσι και Μόντρεαλ του Καναδά, την KLM για Άμστερνταμ και Τορόντο, την Etihad για Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Νοτιοανατολική Ασία, Κίνα και Ιαπωνία και τη Ciprus. Ακόμη, γίνονται προσπάθειες για την ένταξη της Olympic Air στη συμμαχία της Skyteam, την παγκόσμια αεροπορική συμμαχία που απαριθμεί στις τάξεις της 14 μέλη από 4 ηπείρους. Κατά τον κ. Βγεγνόπουλο ο σχεδιασμός του προγράμματος των πτήσεων, αλλά και γενικότερα της νέας εταιρίας, είναι επωφελής για την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα.
Ο πρόεδρος της MIG ανακοίνωσε ότι η νέα εταιρία θα έχει συνεργασία με όλα τα τουριστικά γραφεία της Ελλάδος και του εξωτερικού, έχει ήδη αναβαθμιστεί η ιστοσελίδα της Olympic Air, καθώς και το τηλεφωνικό κέντρο για να μπορεί κάποιος να κλείνει εισιτήριο και μέσω τηλεφώνου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι απαντήσεις που έδωσε ο κ. Βγενόπουλος στη βροχή των ερωτήσεων που δέχθηκε από τους εκπροσώπους του τύπου.
Ιδιαίτερα αιχμηρός ήταν ο πρόεδρος της MIG στο θέμα της γραμμής προς την Κωνσταντινούπολη. Σε ό,τι αφορά την παραχώρηση της γραμμής στην Aegean είπε: " Τα ερωτήματα παραμένουν. Σε ποιες άλλες διακρατικές συμφωνίες είχε αναμιχθεί η Aegean με πρόσωπα του ΥΠΕΞ της ΥΠΑ ή και των δύο, εις βάρος της τότε κρατικής Ολυμπιακής, χωρίς να ενημερωθεί ο τότε αρμόδιος υπουργός Μεταφορών;"
Ειδικότερα, ο πρόεδρος της MIG άφησε σαφείς αιχμές κατά του κυριότερου ανταγωνιστή, της Aegean Airlines, τόσο για το πως χειρίστηκε το θέμα της προσφοράς για ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής, όσο και για το ενδιαφέρον της για τις άγονες γραμμές και τα δρομολόγια προς Κωνσταντινούπολη. " Αυτοί που ήθελαν να κλείσει η Ολυμπιακή, έδειξαν όψιμο ενδιαφέρον στο παρά πέντε και ενώ η MIG είχε ήδη καταθέσει προσφορά" τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βγενόπουλος, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός σχετικά με την άδεια που δόθηκε στην Aegean για τη γραμμή της Κωνσταντινούπολης. Ευθύνες για το θέμα αυτό έριξε στον τότε διοικητή της ΥΠΑ, που στη συνέχεια απομακρύνθηκε, ο οποίος εν αγνοία της ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών, εξέδωσε την άδεια, με βάση ένα μνημόνιο κάποιων επιτροπών Ελλάδος και Τουρκίας. Σε ό,τι αφορά τις άγονες γραμμές εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι η ΥΠΑ δεν πριμοδοτεί τα νέα αεροσκάφη, χαρακτήρισε ορθή την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός, λόγω των εκλογών, σημειώνοντας ότι η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να εφαρμόσει την πολιτική της.
Στο σημείο αυτό είπε πως δεδομένου ότι την πρώτη Οκτωβρίου λήγει η σύμβαση για τις άγονες γραμμές, θα πρέπει να υπάρξει μια μεταβατική περίοδος με όλους τους ενδιαφερόμενους για να μην μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση οι κάτοικοι των άγονων γραμμών. Αλλά και για το θέμα αυτό ο κ. Βγενόπουλος άφησε νέες αιχμές κατά της Aegean, κάνοντας λόγο για περίεργες προσφορές και παλιά αεροσκάφη και έστειλε τελεσίγραφο στη διοίκηση της Aegean λέγοντας χαρακτηριστικά ότι " Μέχρι τώρα πέρασε καλά γιατί είχε απέναντί της μια Ολυμπιακή στην κατάσταση που ήταν. Το πάρτι τελείωσε".
Σε ερώτηση τι θα γίνει αν στις εκλογές αλλάξει η κυβέρνηση και με δεδομένο ότι το ΠΑΣΟΚ επιθυμεί ένα μικτό σχήμα στην Ολυμπιακή, μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ο κ. Βγενόπουλος είπε πως όταν κατέθεσε την προσφορά συνάντησε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ τον οποίο ενημέρωσε και έκτοτε δεν έχει γίνει καμιά άλλη συζήτηση. Πάντως απέκλεισε το ενδεχόμενο συνδιοίκησης στην Ολυμπιακή και επανέλαβε τη δέσμευσή του πως αν η νέα κυβέρνηση θέλει να επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή, θα πρέπει να το κάνει εντός τριών μηνών. Δεν απέκλεισε όμως την περίπτωση το ελληνικό δημόσιο να συμμετάσχει στο νέο σχήμα με κάποιο μειοψηφικό πακέτο.
Απαντώντας σε άλλες ερωτήσεις ο κ. Βγενόπουλος, ο οποίος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις πολιτικού περιεχομένου, δήλωσε:
* Η λειτουργία της παλιάς Ολυμπιακής ήταν το ακριβότερο σπόρ των ελλήνων φορολογουμένων, χωρίς οι ίδιοι να το ξέρουν.
* Μίλησε για ένα κατεστημένο που έφερε την παλιά Ολυμπιακή στην καταστροφή.
* Τόνισε ότι το όνομα "Ολυμπιακή" δεν ανήκει στη MIG, αλλά σε όλους τους έλληνες.
* Δεσμεύτηκε ότι άμεση προτεραιότητα θα δοθεί στο θέμα της ασφάλειας.
* Η εταιρία θα είναι άκρως ανταγωνιστική, ώς προς τα εισιτήρια. Ο ανταγωνισμός είναι η χαρά της επιχειρηματικής δραστηριότητας, είπε χαρακτηριστικά.
* Ανακοίνωσε ότι οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή, θα έχουν τα προνόμια που είχαν και στην παλιά εταιρία ( εκπτώσεις στα εισιτήρια κ.α).
Τέλος, μεταξύ άλλων ο κ. Α. Βγενόπουλος έκανε και την ακόλουθη δήλωση: «Στις 5 Φεβρουαρίου ανταποκριθήκαμε στην έκκληση της Κυβέρνησης για να ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που κινδύνευε να κηρυχθεί άγονος και να συνεχίσει να λειτουργεί μια νέα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στα πλαίσια της ελληνικής επιχειρηματικότητας και του υγιούς ανταγωνισμού. Είχαμε πει τότε ότι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας και της ζωής μας και θέλουμε να υπάρχει και να μας ξανακάνει υπερήφανους.
Σήμερα έχουμε μπει πια στην τελική ευθεία και σε λιγότερο από δυο εβδομάδες η επιδίωξή μας αυτή, που είναι και όνειρο της πλειοψηφίας των Ελλήνων, θα γίνει πραγματικότητα.
Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τους 5.000 εργαζόμενους που ήλθαν κοντά μας με εμπιστοσύνη αλλά και πίστη στο όραμα. Πολλοί απ΄αυτούς αρνήθηκαν αργομισθίες στο Δημόσιο και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις, ενώ άλλοι εγκατέλειψαν καριέρες σε κατεστημένες ανταγωνιστικές εταιρείες για να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας που όλοι μας την θεωρούμε σαν εθνική υπόθεση. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι επέτυχαν ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, μοναδικό στον χώρο των διεθνών αερομεταφορών. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι απέδειξαν ότι υπάρχει μια Ελλάδα με υγιή χαρακτηριστικά, μια Ελλάδα που μπορεί να πάει ψηλά…»
Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ
Παρουσιάζοντας τα επιχειρηματικά σχέδια της Olympic Air, η οποία θα απασχολεί συνολικά 5.000 εργαζόμενους, ο κ. Βγενόπουλος, αφού ευχαρίστησε την ομάδα που ανέλαβε το "στήσιμο" της νέας εταιρίας, σε χρόνο ρεκόρ, όπως είπε χαρακτηριστικά, τόνισε ότι η MIG επένδυσε 1,1 εκατομμύρια δολάρια, κυρίως σε αγορά νέων αεροσκαφών. Συγκεκριμένα θα διαθέτει συνολικά 36 αεροσκάφη, αλλά από την 1-η Οκτωβρίου θα έχει στη διάθεση της 21 υπερσύγχρονα αεροσκάφη, 16 Airbus 319 και 320, 10 Bombardier Q400, 5 Bombardier Dash 100 και ένα ATR-42.
Παράλληλα ανακοίνωσε τη συνεργασία με τη Delta Ailines, για την εξυπηρέτηση των επιβατών προς Νέα Υόρκη, την Air France για Παρίσι και Μόντρεαλ του Καναδά, την KLM για Άμστερνταμ και Τορόντο, την Etihad για Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Νοτιοανατολική Ασία, Κίνα και Ιαπωνία και τη Ciprus. Ακόμη, γίνονται προσπάθειες για την ένταξη της Olympic Air στη συμμαχία της Skyteam, την παγκόσμια αεροπορική συμμαχία που απαριθμεί στις τάξεις της 14 μέλη από 4 ηπείρους. Κατά τον κ. Βγεγνόπουλο ο σχεδιασμός του προγράμματος των πτήσεων, αλλά και γενικότερα της νέας εταιρίας, είναι επωφελής για την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα.
Ο πρόεδρος της MIG ανακοίνωσε ότι η νέα εταιρία θα έχει συνεργασία με όλα τα τουριστικά γραφεία της Ελλάδος και του εξωτερικού, έχει ήδη αναβαθμιστεί η ιστοσελίδα της Olympic Air, καθώς και το τηλεφωνικό κέντρο για να μπορεί κάποιος να κλείνει εισιτήριο και μέσω τηλεφώνου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι απαντήσεις που έδωσε ο κ. Βγενόπουλος στη βροχή των ερωτήσεων που δέχθηκε από τους εκπροσώπους του τύπου.
Ιδιαίτερα αιχμηρός ήταν ο πρόεδρος της MIG στο θέμα της γραμμής προς την Κωνσταντινούπολη. Σε ό,τι αφορά την παραχώρηση της γραμμής στην Aegean είπε: " Τα ερωτήματα παραμένουν. Σε ποιες άλλες διακρατικές συμφωνίες είχε αναμιχθεί η Aegean με πρόσωπα του ΥΠΕΞ της ΥΠΑ ή και των δύο, εις βάρος της τότε κρατικής Ολυμπιακής, χωρίς να ενημερωθεί ο τότε αρμόδιος υπουργός Μεταφορών;"
Ειδικότερα, ο πρόεδρος της MIG άφησε σαφείς αιχμές κατά του κυριότερου ανταγωνιστή, της Aegean Airlines, τόσο για το πως χειρίστηκε το θέμα της προσφοράς για ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής, όσο και για το ενδιαφέρον της για τις άγονες γραμμές και τα δρομολόγια προς Κωνσταντινούπολη. " Αυτοί που ήθελαν να κλείσει η Ολυμπιακή, έδειξαν όψιμο ενδιαφέρον στο παρά πέντε και ενώ η MIG είχε ήδη καταθέσει προσφορά" τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βγενόπουλος, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός σχετικά με την άδεια που δόθηκε στην Aegean για τη γραμμή της Κωνσταντινούπολης. Ευθύνες για το θέμα αυτό έριξε στον τότε διοικητή της ΥΠΑ, που στη συνέχεια απομακρύνθηκε, ο οποίος εν αγνοία της ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών, εξέδωσε την άδεια, με βάση ένα μνημόνιο κάποιων επιτροπών Ελλάδος και Τουρκίας. Σε ό,τι αφορά τις άγονες γραμμές εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι η ΥΠΑ δεν πριμοδοτεί τα νέα αεροσκάφη, χαρακτήρισε ορθή την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός, λόγω των εκλογών, σημειώνοντας ότι η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να εφαρμόσει την πολιτική της.
Στο σημείο αυτό είπε πως δεδομένου ότι την πρώτη Οκτωβρίου λήγει η σύμβαση για τις άγονες γραμμές, θα πρέπει να υπάρξει μια μεταβατική περίοδος με όλους τους ενδιαφερόμενους για να μην μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση οι κάτοικοι των άγονων γραμμών. Αλλά και για το θέμα αυτό ο κ. Βγενόπουλος άφησε νέες αιχμές κατά της Aegean, κάνοντας λόγο για περίεργες προσφορές και παλιά αεροσκάφη και έστειλε τελεσίγραφο στη διοίκηση της Aegean λέγοντας χαρακτηριστικά ότι " Μέχρι τώρα πέρασε καλά γιατί είχε απέναντί της μια Ολυμπιακή στην κατάσταση που ήταν. Το πάρτι τελείωσε".
Σε ερώτηση τι θα γίνει αν στις εκλογές αλλάξει η κυβέρνηση και με δεδομένο ότι το ΠΑΣΟΚ επιθυμεί ένα μικτό σχήμα στην Ολυμπιακή, μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ο κ. Βγενόπουλος είπε πως όταν κατέθεσε την προσφορά συνάντησε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ τον οποίο ενημέρωσε και έκτοτε δεν έχει γίνει καμιά άλλη συζήτηση. Πάντως απέκλεισε το ενδεχόμενο συνδιοίκησης στην Ολυμπιακή και επανέλαβε τη δέσμευσή του πως αν η νέα κυβέρνηση θέλει να επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή, θα πρέπει να το κάνει εντός τριών μηνών. Δεν απέκλεισε όμως την περίπτωση το ελληνικό δημόσιο να συμμετάσχει στο νέο σχήμα με κάποιο μειοψηφικό πακέτο.
Απαντώντας σε άλλες ερωτήσεις ο κ. Βγενόπουλος, ο οποίος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις πολιτικού περιεχομένου, δήλωσε:
* Η λειτουργία της παλιάς Ολυμπιακής ήταν το ακριβότερο σπόρ των ελλήνων φορολογουμένων, χωρίς οι ίδιοι να το ξέρουν.
* Μίλησε για ένα κατεστημένο που έφερε την παλιά Ολυμπιακή στην καταστροφή.
* Τόνισε ότι το όνομα "Ολυμπιακή" δεν ανήκει στη MIG, αλλά σε όλους τους έλληνες.
* Δεσμεύτηκε ότι άμεση προτεραιότητα θα δοθεί στο θέμα της ασφάλειας.
* Η εταιρία θα είναι άκρως ανταγωνιστική, ώς προς τα εισιτήρια. Ο ανταγωνισμός είναι η χαρά της επιχειρηματικής δραστηριότητας, είπε χαρακτηριστικά.
* Ανακοίνωσε ότι οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή, θα έχουν τα προνόμια που είχαν και στην παλιά εταιρία ( εκπτώσεις στα εισιτήρια κ.α).
Τέλος, μεταξύ άλλων ο κ. Α. Βγενόπουλος έκανε και την ακόλουθη δήλωση: «Στις 5 Φεβρουαρίου ανταποκριθήκαμε στην έκκληση της Κυβέρνησης για να ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που κινδύνευε να κηρυχθεί άγονος και να συνεχίσει να λειτουργεί μια νέα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στα πλαίσια της ελληνικής επιχειρηματικότητας και του υγιούς ανταγωνισμού. Είχαμε πει τότε ότι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας και της ζωής μας και θέλουμε να υπάρχει και να μας ξανακάνει υπερήφανους.
Σήμερα έχουμε μπει πια στην τελική ευθεία και σε λιγότερο από δυο εβδομάδες η επιδίωξή μας αυτή, που είναι και όνειρο της πλειοψηφίας των Ελλήνων, θα γίνει πραγματικότητα.
Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τους 5.000 εργαζόμενους που ήλθαν κοντά μας με εμπιστοσύνη αλλά και πίστη στο όραμα. Πολλοί απ΄αυτούς αρνήθηκαν αργομισθίες στο Δημόσιο και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις, ενώ άλλοι εγκατέλειψαν καριέρες σε κατεστημένες ανταγωνιστικές εταιρείες για να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας που όλοι μας την θεωρούμε σαν εθνική υπόθεση. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι επέτυχαν ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, μοναδικό στον χώρο των διεθνών αερομεταφορών. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι απέδειξαν ότι υπάρχει μια Ελλάδα με υγιή χαρακτηριστικά, μια Ελλάδα που μπορεί να πάει ψηλά…»
Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε