Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Η νέα κυβέρνηση συνεχίσει να κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού -με ελάχιστο όφελος- τις οποίες παρουσιάζει ως κοσμοϊστορικές, ενώ δεν κάνει τίποτα το ουσιαστικό, δηλαδή να δώσει ώθηση στην πραγματική οικονομία.
150 εκ ευρώ θα εξοικονομήσει λέει η νέα κυβέρνηση με το ';φοβερό';'; μέτρο της αντικατάστασης μέρους των 20.000 κρατικών αυτοκινήτων με υβριδικά, και μείωση των κρατικών αυτοκινήτων.
Μάλιστα ...;
Απλά μαθηματικά:
Ακόμη και εάν θεωρήσουμε ότι τα νέα μέτρα μηδενίζουν τελείως το κόστος των μετακινήσεων, δηλαδή αν θεωρήσουμε ότι τα 150εκ ευρώ δεν είναι απλά το όφελος αλλά το σύνολο του σημερινού κόστους. Τότε προκύπτει ότι 150εκ ευρω/20.000 αυτοκίνητα= 7.500 ευρώ ανά έτος/ αυτοκίνητο. Αυτό είναι σαφέστατα ένα υπερβολικό νούμερο που αποκλείεται να ισχύει. Ακόμη και 24 ώρες το 24ωρο να είναι αναμμένες οι μηχανές δεν καίνε τόση βενζίνη.
Διαβάζω επίσης στο σαϊτ της ΕΡΤ ότι σύμφωνα με έρευνα που έχει κάνει το Τμήμα Συγκοινωνιολόγων του Πολυτεχνείου της Αθήνας από το σύνολο των 6,5 εκ μετακινήσεων που καταγράφονται καθημερινά στο λεκανοπέδιο Αττικής, οι 2,6 εκ ειναι απο κρατικα οχηματα!
Άλλη μπαρούφα και αυτή. Ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι το σύνολο των κρατικών αυτοκινήτων βρίσκονται στην Αττική, είναι απλά αδύνατο το κάθε αυτοκίνητο να κάνει κατά μέσο όρο 2,6εκ/20000= 130μετακινήσεις/ημέρα
Επίσης είναι ενδιαφέρον πως διάφοροι φορείς και κόμματα (ΑΔΕΔΥ, ΛΑΟΣ κλπ) συμφωνούν για το πόσο θετικό είναι το μέτρο χωρίς να κάνουν κριτική για το πόσο ελάχιστο είναι το πραγματικό όφελος.
Τέτοια συμφωνία στην μπαρουφολογία ούτε στα ολοκληρωτικά καθεστώτα ...;
http://news.ert.gr/el/ellada/politiki/28508-ligotera-kratika-aytokinita
http://liberalcreta.pblogs.gr/2009/10/525786.html
Γιατί δεν βάζετε τον υπερσύνδεσμο του Liberalcrete;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κοιτάξεις στο τέλος της αναδημοσίευσης υπάρχει ο σύνδεσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις αναδημοσιεύσεις βάζουμε πάντα τους συνδέσμους προέλευσης τους.