Θέλει πραγματικά ο Γιώργος να πληρώσουν την κρίση οι «έχοντες»;
Να δυο παραδείγματα:
- Πότε λήγει η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού; Η σύμβαση υπογράφτηκε με την πρόβλεψη ότι θα κινούνται περίπου 200.000 αυτοκίνητα ημερησίως. Σήμερα ο αριθμός αυτός μπορεί και να έχει διπλασιαστεί. Η σύμβαση έχει αναθεωρηθεί; Μήπως είναι καιρός να αναλάβει το δημόσιο την Αττική Οδό;
Τα ιδιωτικά κανάλια, (εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας) τα οποία προφανώς τα κατέχουν «έχοντες», εδώ και είκοσι χρόνια λειτουργούν χωρίς άδεια. Δηλαδή χρησιμοποιούν δωρεάν τις συχνότητες, που είναι περιουσία του ελληνικού δημοσίου. Μήπως είναι καιρός να τολμήσει το δημόσιο να εκδώσει τις άδειες και να τις παραχωρήσει έναντι ενός σοβαρού τιμήματος;
Και επειδή η κυβέρνηση έχει εγκλωβιστεί στις συνταγές του Δ.Ν.Τ. ας τους θυμίσει κάποιος ότι υπάρχουν και άλλα μέτρα:
- Γιατί δεν ζητάνε την ταχύτερη εκταμίευση του ΕΣΠΑ, προκειμένου να τονωθεί η οικονομία μας; (Έχει καταλάβει κανείς ότι χάθηκαν 36 δις από το ΕΣΠΑ;)
- Ο εκλεκτός φίλος του Γιώργου, ο Μίμης Ανδρουλάκης, έριξε πρόσφατα την ιδέα να εκδοθεί «λαϊκό ομόλογο». Θα πρόσθετα εγώ το Ομόλογο αυτό να προωθηθεί και στους Ομογενείς μας. Χωρίς «πόθεν έσχες».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε