-->

Header Ads

Αθάνατοι κρατικοί υπάλληλοι - «Εξαφανισμένοι» 500 οδηγοί λεωφορείων του ΟΑΣΑ

Από το σύνολο των 1.700 λεωφορείων κυκλοφορούσαν μόνο 850. «Λόγω της αβελτηρίας των προηγούμενων χρόνων δεν μπορούν να υπάρχουν μαγικές λύσεις», παρατήρησε χαρακτηριστικά, ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης. Στο επόμενο εξάμηνο ο διαγωνισμός για την αντικατάσταση του γηρασμένου στόλου

Αποκαλυπτικός για την κατάσταση που βρήκε μετά τις εκλογές της 7ης Ιουλίου η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών στις αστικές συγκοινωνίες, ήταν για μία ακόμη φορά ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Αίσθηση προκάλεσε η δήλωση του υφυπουργού για τους 500 (!) «εξαφανισμένους» οδηγούς στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ, οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν έχουν επιστρέψει ακόμη στο τιμόνι.

Ειδικότερα σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84, ο κ. Κεφαλογιάννης γνωστοποίησε ότι επέστρεψαν στα λεωφορεία περίπου 50 άτομα τα οποία ήταν αποσπασμένα σε κόμματα και βουλευτές που δεν εξελέγησαν και κανείς δεν τους είχε αναζητήσει!

Επιπλέον, όμως, σύμφωνα με τον υφυπουργό υπάρχουν 500 οδηγοί οι οποίοι επικαλούμενοι λόγους υγείας είχαν βρεθεί εκτός οδηγικής υπηρεσίας, σε άλλες θέσεις.

Πιο αναλυτικά, στην Αθήνα, όπως είπε ο κ. Κεφαλογιάννης, από τα 1.700 λεωφορεία που υπήρχαν όταν ξεκίνησε η διαδικασία εξορθολογισμού από την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, αποδείχτηκε ότι στους δρόμους κυκλοφορούσαν 850 λεωφορεία.

«Σήμερα», τόνισε, «καταφέραμε να είναι σε δρομολόγια περίπου 1.050 με 1.100, δηλαδή γύρω στα 200 λεωφορεία παραπάνω από τον Σεπτέμβριο».

«Υπάρχουν τα πρώτα θετικά δείγματα από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα και βλέπουμε περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους. Λόγω της αβελτηρίας των προηγούμενων χρόνων δεν μπορούν να υπάρχουν μαγικές λύσεις», παρατήρησε χαρακτηριστικά.

 Οξυμένο όμως είναι και το πρόβλημα έλλειψης οδηγών.

«Φέραμε περίπου 50 άτομα που ήταν αποσπασμένοι σε κόμματα και βουλευτές που δεν εξελέγησαν και κανείς δεν τους είχε αναζητήσει», δήλωσε ο υφυπουργός, ενώ όπως έκανε γνωστό, υπάρχει και μία «δεξαμενή περίπου 500 οδηγών οι οποίοι για διάφορους λόγους υγείας είχαν βρεθεί εκτός οδηγικής υπηρεσίας, σε κάποιες άλλες θέσεις. Προχωράμε σε μια διαδικασία δευτεροβάθμιου υγειονομικού ελέγχου ώστε να δούμε αυτά τα προβλήματα και πως μπορούμε να τα επιλύσουμε».

«Συνδυαστικά», πρόσθεσε ο κ. Κεφαλογιάννης, όλα αυτά «μας έχουν αποδώσει παραπάνω 200 λεωφορεία το τελευταίο δίμηνο» και «σε κάθε περίπτωση θα κοιτάξουμε σε συνεργασία με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ να δούμε που υπάρχουν τα κενά και να κάνουμε ένα πρόγραμμα εξορθολογισμού, όσον αφορά στο προσωπικό, για να τα καλύψουμε».

Στόχος πλέον, όπως έχει πει και ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, είναι το επόμενο εξάμηνο να έχει βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την αντικατάσταση του στόλου ώστε σε περίπου 18 μήνες από τώρα να αρχίσει η παραλαβή νέων λεωφορείων.

Αντίστοιχα στη Θεσσαλονίκη από 213 λεωφορεία που βρίσκονταν στους δρόμους, μέσα σε περίπου έναν μήνα ο αριθμός αυτός έχει φθάσει τα 320. «Αυτό σε συνδυασμό με τη συμφωνία του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ, υπολογίζουμε να ξεπεράσει τα 400 λεωφορεία, που σε μεγάλο βαθμό καλύπτει τη συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης», ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης, υπενθυμίζοντας ότι η πόλη δεν έχει άλλο μέσο αυτή τη στιγμή.

Πηγή: Protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.

Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε

Από το Blogger.