Τυχαία προβολή

6/random/ticker-posts

Λέω εγώ τώρα που είμαι καχύποπτος

Λέω εγώ τώρα

που είμαι καχύποπτος

άραγε υπάρχουν οργανώσεις δήθεν ευαισθητούληδων που παρακαλάνε να διογκώνεται το
πρόβλημα των λαθρομεταναστών;

Υπάρχουν οργανώσεις που παρακάλανε να εκδηλωθεί η αγανάκτηση του κόσμου ώστε να
την εκμεταλλευτούν και να στήνουν αντισυγκεντρώσεις;

και βέβαια θα ρωτήσει κάποιος...πως θα μπορούσαν κάποιοι να εκμεταλλευτούν την
αγανάκτηση του κόσμου;

Η απάντηση είναι απλή:

Στήνεις μια οργάνωση που δήθεν υπερασπίζεται τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών

φτιάχνεις ένα business plan

και βάζεις μέσα

πως κάνεις μια εκδήλωση(δεν έχει σημασία αν είναι αντεκδήλωση) ενάντια στον
ρατσισμό στις τάδε του μήνα

μετα παραθέτεις έξοδα για αφίσες, αφισοκόλληση, τρικάκια, διανομή, μικροφωνική,
πανώ, κινητοποιήση, έξοδα γραφείου....

του κάνεις και μια υπερτιμολόγηση, γιατι σύντροφοι είμαστε όλοι και πρέπει να
ζήσουμε...

και έτοιμο!!!!

αγώνας στην πράξη...γαμώ την νέα.....επιδότηση!

Αν τώρα σε αυτό καταφέρεις και προσθέσεις καμια δεκαριά ακόμη τέτοιες
εκδηλώσεις...

τότε....καλό καλοκαίρι...και μετά από χρόνια θα διηγήσε στα εγγόνια σου με τι
αγώνα φτιάχτηκε το τριώροφο στην Κηφισιά!



iris



παρμένο από εδώ
Υπογραφή 🙏 Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο και θέλεις να στηρίξεις τη δουλειά μου,
μπορείς να κάνεις μια μικρή συνεισφορά μέσω Ko-fi.
Στήριξέ με στο Ko-fi

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια