Το επικοινωνιακό πυροτέχνημα των "Μακεδονικών Αερογραμμών"
και ο σεϊχης του Ντουμπάϊ,Μοχάμεντ Μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ...
Ένα άρθρο για λίγους..
Πολύ λόγος γίνεται τις τελευταίες μέρες σχετικά με την ανακοίνωση του κ.Βγενόπουλου περί ίδρυσης των "Μακεδονικών αερογραμμών".
Πέρα απ΄τη πρώτη θετική αντίδραση στο άκουσμα της είδησης δεν πρέπει να ξεχνάμε ορισμένα δεδομένα:
Aπό τον Μάη του 2006 η Dubai Financial LLC, κρατική εταιρεία επενδύσεων του εμιράτου του Ντουμπάϊ,έχει εξαγοράσει το 31,5% του ομίλου Μαρφίν καθιστώντας το εμιράτο του Ντουμπάϊ κύριο μέτοχο της MIG.Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο όποιος πραγματικός ιδιοκτήτης της MIG οφείλει να διασφαλίζει τα κεφάλαια και τα κέρδη του Ντουμπάι. Αυτή τη διασφάλιση πρέπει να την έχει το Ντουμπάι από την καθαρά οικονομική άποψη ως δανειστής.
Τα Εθνικά Επενδυτικά Κεφάλαια απο Κίνα, Ρωσσία και Περσικό Κόλπο έχουν ανατρέψει τα τελευταία χρόνια το παιχνίδι του σύγχρονου καπιταλισμού.
Η εντυπωσιακή εισβολή Αραβικών κεφαλαίων στην χώρα μας έχει επιτευχθεί μέσω της Marfin και του Ανδρέα Βγενόπουλου, και στην ουσία αντικατοπτρίζει την θυελλώδη εποχή που διανύει η Δύση απο τα Εθνικά Επενδυτικά Κεφάλαια Δημοσίου Πλούτου.
Ο κύριος χρηματοδότης του κ. Βγενόπουλου είναι ο σεϊχης του Ντουμπάϊ Μοχάμεντ Μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ και στην ουσία σ'αυτόν ανήκει πλέον τόσο η Ολυμπιακή όσο και "οι κωδικοί" των Μακεδονικών αερογραμμών..
Αν επιχειρούσαμε μια πρόχειρη οικονομική, αλλά γιατί όχι και πολιτική αποτίμηση, συνιστά απειλή και για την Ελλάδα η ανεξέλεγκτη και μαζική αυτή εισβολή όπως άλλωστε για όλες τις χώρες. Και μπορεί η πρώτη απάντηση να είναι θετική για την χώρα μας, που υποφέρει απο χρόνια λειψυδρία ξένων κεφαλαίων αλλά και απο ένα υπέρογκο έλλειμα ισοζυγίου τρέχουσων συναλλαγών αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η MIG ήδη ελέγχει το 10% περίπου (15% κατ΄άλλους) της Ελληνικής οικονομίας.Στην ουσία ένα μέγεθος όπως αυτό της MIG,επιτρέπει στον εκάστοτε επιχειρηματία-διαχειριστή των δισεκατομμυρίων ευρώ να ασκεί και πολιτική..Δεν είναι τυχαίο επίσης πως ο κ.Βγενόπουλος είναι ο μόνος επιχειρηματίας που έχει συγκρουστεί και έχει καταθέσει μυνήσεις τόσο εναντίον του Γ.Παπανδρέου όσο και της κ.Ντ.Μπακογιάννη..
Δεν αμφισβητούμε την ικανότητα του κ Βγενόπουλου, την επιχειρηματικότητα του,ακόμα και το ταλέντο του αλλά ένα είναι το σίγουρο.. Δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει το συμφέρον του Έλληνα πολίτη,δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει την άγονη γραμμή, το νησί που θέλει το χειμώνα το αεροπλάνο ακόμα και με 10 επιβάτες όπως δεν πρόκειται να αγχωθεί από το γεγονός πως την ώρα που παρουσιάζει ως επιτυχία της διατήρηση των κωδικών των "Μακεδονικών αερογραμμών" η κρατική αεροπορικλη εταιρεία των Σκοπίων πετά σε όλο τον κόσμο υπό το όνομα "Macedonian Airlines (MAT:Macedonian Air Transport) ". Το μόνο που τον ενδιαφέρει φυσικά είναι πως θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα αραβικά κεφαλαία που εκπροσωπεί..
Το σήμα "Μακεδονικές Αερογραμμές" δεν κατοχυρώθηκε από τη MIG όπως έγραψαν αρκετά απ΄τα ΜΜΕ.
Οι Μακεδονικές Αερογραμμές, ήταν θυγατρική εταιρία της Ολυμπιακής Αεροπορίας,ιδρύθηκαν το 1992 και οι πρώτες πτήσεις της εταιρίας έγιναν το 1998.Από την 12 Δεκεμβρίου 03 οι Μακεδονικές Αερογραμμές μετονομάστηκαν σε Ολυμπιακές Αερογραμμές και αυτή η νέα εταιρία εκτελούσε πλέον το πτητικό έργο των εταιριών Ολυμπιακή Αεροπορία (Olympic Airlines), Αεροπλοΐα (Olympic Aviation) και Μακεδονικές Αερογραμμές.Το σήμα παρέμεινε στην ιδιοκτησία της Ολυμπιακής και απλώς η MIG αποφάσισε να συνεχίσει να κρατά τους κωδικούς..
Αυτό βέβαια δε θα εμποδίσει την κρατική αεροπορική εταιρεία των Σκοπίων με την ονομασία "MAT-Macedonian Airlines" να συνεχίσει να πετά σε όλο τον κόσμο όπως και δεν την εμπόδισε εώς τώρα..
Όσο για τη υπόσχεση του κ.Βγενόπουλου ότι "σύντομα, μέσα σε λίγους μήνες οι Μακεδονικές Αερογραμμές της Ολυμπιακής θα ξεκινήσουν να πετούν",δε συνιστά σε καμία περίπτωση δέσμευση ενώ δεν ορίζεται και ακριβής χρονικός ορίζοντας.Ίσως στο τέλος η εντυπωσιακή αυτή δήλωση αποδειχθεί πως ήταν ένα εύστοχο επικοινωνιακό πυροτέχνημα με στόχο τα αυτιά των..ιθαγενών κατοίκων (με την κυριολεκτική σημασία της λέξης) της Βορείου Ελλάδος.
Συμπερασματικά λοιπόν,καλή ως είδηση η επιλογή της MIG να διατηρήσει τους κωδικούς των Μακεδονικών αερογραμμών αλλά ας κρατήσουμε καλύτερα μικρό καλάθι.
Τουλάχιστον εώς να δούμε το πρώτο αεροσκάφος των "Μακεδονικών αερογραμμών" στον αέρα.Gr/Sal.
greece-salonika.blogspot.com
γαταρος( με το 31% δεν εισαι κύριος ιδιόκτητης..αλλά ο διαχειριστής, οτι πρέπει να παρούσιασει κέρδη ειναι γεγονός..!!)
Ένα άρθρο για λίγους..
Πολύ λόγος γίνεται τις τελευταίες μέρες σχετικά με την ανακοίνωση του κ.Βγενόπουλου περί ίδρυσης των "Μακεδονικών αερογραμμών".
Πέρα απ΄τη πρώτη θετική αντίδραση στο άκουσμα της είδησης δεν πρέπει να ξεχνάμε ορισμένα δεδομένα:
Aπό τον Μάη του 2006 η Dubai Financial LLC, κρατική εταιρεία επενδύσεων του εμιράτου του Ντουμπάϊ,έχει εξαγοράσει το 31,5% του ομίλου Μαρφίν καθιστώντας το εμιράτο του Ντουμπάϊ κύριο μέτοχο της MIG.Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο όποιος πραγματικός ιδιοκτήτης της MIG οφείλει να διασφαλίζει τα κεφάλαια και τα κέρδη του Ντουμπάι. Αυτή τη διασφάλιση πρέπει να την έχει το Ντουμπάι από την καθαρά οικονομική άποψη ως δανειστής.
Τα Εθνικά Επενδυτικά Κεφάλαια απο Κίνα, Ρωσσία και Περσικό Κόλπο έχουν ανατρέψει τα τελευταία χρόνια το παιχνίδι του σύγχρονου καπιταλισμού.
Η εντυπωσιακή εισβολή Αραβικών κεφαλαίων στην χώρα μας έχει επιτευχθεί μέσω της Marfin και του Ανδρέα Βγενόπουλου, και στην ουσία αντικατοπτρίζει την θυελλώδη εποχή που διανύει η Δύση απο τα Εθνικά Επενδυτικά Κεφάλαια Δημοσίου Πλούτου.
Ο κύριος χρηματοδότης του κ. Βγενόπουλου είναι ο σεϊχης του Ντουμπάϊ Μοχάμεντ Μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ και στην ουσία σ'αυτόν ανήκει πλέον τόσο η Ολυμπιακή όσο και "οι κωδικοί" των Μακεδονικών αερογραμμών..
Αν επιχειρούσαμε μια πρόχειρη οικονομική, αλλά γιατί όχι και πολιτική αποτίμηση, συνιστά απειλή και για την Ελλάδα η ανεξέλεγκτη και μαζική αυτή εισβολή όπως άλλωστε για όλες τις χώρες. Και μπορεί η πρώτη απάντηση να είναι θετική για την χώρα μας, που υποφέρει απο χρόνια λειψυδρία ξένων κεφαλαίων αλλά και απο ένα υπέρογκο έλλειμα ισοζυγίου τρέχουσων συναλλαγών αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η MIG ήδη ελέγχει το 10% περίπου (15% κατ΄άλλους) της Ελληνικής οικονομίας.Στην ουσία ένα μέγεθος όπως αυτό της MIG,επιτρέπει στον εκάστοτε επιχειρηματία-διαχειριστή των δισεκατομμυρίων ευρώ να ασκεί και πολιτική..Δεν είναι τυχαίο επίσης πως ο κ.Βγενόπουλος είναι ο μόνος επιχειρηματίας που έχει συγκρουστεί και έχει καταθέσει μυνήσεις τόσο εναντίον του Γ.Παπανδρέου όσο και της κ.Ντ.Μπακογιάννη..
Δεν αμφισβητούμε την ικανότητα του κ Βγενόπουλου, την επιχειρηματικότητα του,ακόμα και το ταλέντο του αλλά ένα είναι το σίγουρο.. Δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει το συμφέρον του Έλληνα πολίτη,δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει την άγονη γραμμή, το νησί που θέλει το χειμώνα το αεροπλάνο ακόμα και με 10 επιβάτες όπως δεν πρόκειται να αγχωθεί από το γεγονός πως την ώρα που παρουσιάζει ως επιτυχία της διατήρηση των κωδικών των "Μακεδονικών αερογραμμών" η κρατική αεροπορικλη εταιρεία των Σκοπίων πετά σε όλο τον κόσμο υπό το όνομα "Macedonian Airlines (MAT:Macedonian Air Transport) ". Το μόνο που τον ενδιαφέρει φυσικά είναι πως θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα αραβικά κεφαλαία που εκπροσωπεί..
Το σήμα "Μακεδονικές Αερογραμμές" δεν κατοχυρώθηκε από τη MIG όπως έγραψαν αρκετά απ΄τα ΜΜΕ.
Οι Μακεδονικές Αερογραμμές, ήταν θυγατρική εταιρία της Ολυμπιακής Αεροπορίας,ιδρύθηκαν το 1992 και οι πρώτες πτήσεις της εταιρίας έγιναν το 1998.Από την 12 Δεκεμβρίου 03 οι Μακεδονικές Αερογραμμές μετονομάστηκαν σε Ολυμπιακές Αερογραμμές και αυτή η νέα εταιρία εκτελούσε πλέον το πτητικό έργο των εταιριών Ολυμπιακή Αεροπορία (Olympic Airlines), Αεροπλοΐα (Olympic Aviation) και Μακεδονικές Αερογραμμές.Το σήμα παρέμεινε στην ιδιοκτησία της Ολυμπιακής και απλώς η MIG αποφάσισε να συνεχίσει να κρατά τους κωδικούς..
Αυτό βέβαια δε θα εμποδίσει την κρατική αεροπορική εταιρεία των Σκοπίων με την ονομασία "MAT-Macedonian Airlines" να συνεχίσει να πετά σε όλο τον κόσμο όπως και δεν την εμπόδισε εώς τώρα..
Όσο για τη υπόσχεση του κ.Βγενόπουλου ότι "σύντομα, μέσα σε λίγους μήνες οι Μακεδονικές Αερογραμμές της Ολυμπιακής θα ξεκινήσουν να πετούν",δε συνιστά σε καμία περίπτωση δέσμευση ενώ δεν ορίζεται και ακριβής χρονικός ορίζοντας.Ίσως στο τέλος η εντυπωσιακή αυτή δήλωση αποδειχθεί πως ήταν ένα εύστοχο επικοινωνιακό πυροτέχνημα με στόχο τα αυτιά των..ιθαγενών κατοίκων (με την κυριολεκτική σημασία της λέξης) της Βορείου Ελλάδος.
Συμπερασματικά λοιπόν,καλή ως είδηση η επιλογή της MIG να διατηρήσει τους κωδικούς των Μακεδονικών αερογραμμών αλλά ας κρατήσουμε καλύτερα μικρό καλάθι.
Τουλάχιστον εώς να δούμε το πρώτο αεροσκάφος των "Μακεδονικών αερογραμμών" στον αέρα.Gr/Sal.
greece-salonika.blogspot.com
γαταρος( με το 31% δεν εισαι κύριος ιδιόκτητης..αλλά ο διαχειριστής, οτι πρέπει να παρούσιασει κέρδη ειναι γεγονός..!!)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε