-->

Header Ads

Το ρόλο του Πειραιά ως «πύλης» των κινεζικών προϊόντων προς την Ευρώπη διεκδικεί το λιμάνι Μπαρ του Μαυροβουνίου.


Το ρόλο του Πειραιά ως «πύλης» των κινεζικών προϊόντων προς την Ευρώπη διεκδικεί το λιμάνι Μπαρ του Μαυροβουνίου. Οι Κινέζοι επιδεικνύουν ενδιαφέρον για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης του λιμένα, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης του Μαυροβουνίου, Βούιτσα Λάζοβιτς. Κατά τον ίδιο, οι Κινέζοι επενδυτές ενδιαφέρονται και για άλλα έργα, καθώς θεωρούν ότι το Μαυροβούνιο θα μπορούσε να γίνει «πύλη» εισόδου κινεζικών προϊόντων στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού αφορά την πώληση ποσοστού 54,06% των μετοχών.

Εν τω μεταξύ, στον Πειραιά με τη δέσμευση του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α. Ε.), Γιώργου Ανωμερίτη, ότι το εργασιακό καθεστώς των λιμενεργατών δεν θα θιγεί, άνοιξε χθες η «αυλαία» του διαλόγου ΟΛΠ - εργαζομένων στο εμπορικό λιμάνι. Στο διάλογο, κατά πληροφορίες, αναμένεται να συζητηθούν θέματα σχετικά με τη διατήρηση όλων των θέσεων εργασίας, καθώς και των ισχυόντων οικονομικών όρων. Επίσης, οι δύο πλευρές θα επανεξετάσουν, προς το θετικότερο, το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου. Ακόμη, αναμένεται να συζητηθούν τα κλαδικά αιτήματα που προτείνουν οι εργαζόμενοι ώστε να περιληφθούν στη νέα συλλογική σύμβαση του 2010.

Στις 10.30 σήμερα το πρωί ο κ. Ανωμερίτης αναμένεται να συναντηθεί με την υπουργό Λούκα Κατσέλη. Χθες το μεσημέρι ο κ. Ανωμερίτης συναντήθηκε με τη διοίκηση της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης (ΔΝΕ), η οποία ζήτησε το «πάγωμα» των τιμολογίων που συμφωνήθηκε για το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων να επεκταθεί και στο Σταθμό Αυτοκινήτων (car terminal), καθώς και στον τομέα της κρουαζιέρας.

Οι εκπρόσωποι της ΔΝΕ, κατά πληροφορίες, ζήτησαν επίσης από τον κ. Ανωμερίτη να υπάρξει εργασιακή ειρήνη στο λιμάνι, να οριστούν σφιχτά χρονοδιαγράμματα για υλοποίηση της αναβάθμισης των υποδομών του εμπορικού λιμανιού τόσο στον προβλήτα Ι όσο και στο car terminal.

Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να ξεκινήσει η προδικασία για την προσφυγή που έχουν κάνει στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιώς οι διοικήσεις της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και της Ενωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ σχετικά με την εγκυρότητα της συνεδρίασης του Δ. Σ. του ΟΛΠ, όπου επικυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης τον Οκτώβριο του 2008.
kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.

Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε

Από το Blogger.