ΤΡΟΧΑΔΗΝ

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ


Επιστολή αναγνώστη

Κύριε Πρωτοσάλτε,

Όντας περίπου συνομίληκός σου θά χρησιμοποιήσω τόν ενικό, άλλωστε απευθύνομαι πρός ένα πρόσωπο, οπότε ο "γαλλισμός" ("πληθυντικός τής ευγενίας"), απορρίπτεται βάσει τής κοινής λογικής καί τών δυνατοτήτων τής Ελληνικής! Οι μαθητές τού Σωκράτους απηυθήνοντο στόν Σωκράτη στόν ενικό, επειδή απηυθύνοντο πρός ένα πρόσωπο. Είχαν σώας τά φρένας! (Δϋικός γιά τα δύο πρόσωπα, πληθυντικός γιά τά πολλά!!).

Αφορμή γιά τήν επικοινωνία αυτή υπήρξε δημοσίευμα σέ δημοφιλές Ελληνικά ιστολόγια ( http://gataros.blogspot.com/2010/06/t.html , http://peripatris.blogspot.com/, ................... ) σχετικό μέ εκπομπή σου τής 21ης Ιουνίου 2010, στις 9:20, μέ καλεσμένη τήν κυρία Δραγώνα.

Εάν τό ως άνω δημοσίευμα είναι ορθό, (δέν παρηκολούθησα τήν εκπομπή), τότε μπορώ νά διατυπώσω αρκετά ερωτήματα πρός τήν ανωτέρω κυρία (η οποία από δημοσιεύματα μαθαίνω, ότι στερουμένη βασικού πτυχίου, έλαβε "μεταπτυχιακό" καί κατόπιν "εγινε καθηγήτρια καί πρό ολίγου χρόνου γ.γ. τού υπουργείου - όχι εθνικής- παιδείας! Θυμίζει τήν άλλη μεγάλη αστέρω τής Ελληνικής ζωή, η οποία από βρεφονηπιοκώμος, έγινε .... διδάκτωρ ιατρικής σχολής Θεσ/νίκης- πρίν λάβη τό βασικόν πτυχίον τής ιατρικής, δίχως αγροτική υπηερία, διαμένουσα στήν Αθήνα, μητέρα δύο βρεφών, συνεχώς ταξιδεύσουσα καί συνοδεύουσα τόν σιωπηλό Βούδα ανά τήν υφήλιο!)

Πώς είναι βεβαία ότι τά παιδιά τής α' καί β' δημοτικού δέν έχουν συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν καί άλλες γλώσσες;
  • Ξεχνά ότι μέ τήν πολιτική τού πολιτικού της προστάτη, τού "Έλληνος τής διασποράς" (μέτοικου), αλλά καί τού σιωπηλού Βούδα, έχει γεμίσει η Ελλάδα αλλοδαπούς,
  • ότι στά σχολεία (δημοτικά -γυμνάσια) υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό (30% ;;;;) μαθητών τά οποία ομιλούν άλλη γλώσσα καί όχι τήν Ελληνική,
  • ότι οι γειτονιές έχουν γεμίσει από παιδιά αλλοδαπών πού δέν χρησιμοποιούν τήν Ελληνική,
  • ότι στόν δρόμο, στό λεωφορέιο, στήν αγορά, κυκλοφορύν καί υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι, εμφανέστατα ΜΗ Έλληνες (τά παιδιά έχουν ευτυχώς τήν ικανότητα νά διακρίνουν τούς αλλοεθνείς από τούς ημεδαπούς! Οι παπανδρεοέλληνες στήν συντριπτική των πλειοψηφία διαφέρουν από τούς Έλληνες εμφανέστατα στά βασικά των χαρακτηριστικά, καί αυτό ΔΕΝ είναι ρατσισμός, είναι στοιχειώδης λογική, κριτική ικανότητα),
  • ότι στίς τηλεοπτικές εκπομπές, ΚΑΙ τά μικρά παιδιά, βλέπουν καί ακούν τά "μιλιούνια" τών (λαθρο)μεταναστών οι οποίοι συμμετέχουν (μέ καλό αλλά καί κακό τρόπο) στήν καθημερινότητα τών Ελλήνων;;

Ποιόν προσπαθεί νά κοροϊδέψη;;;; Έβαλαν στό στόχο τήν πλήρη διάλυσι τού έθνους καί αρχίζουν νά δηλητιριάζουν μέ ισχυρότερο δηλητήριο τήν διαπαιδαγώγησι τών μικρών παιδιών, ως νά μήν έφθαναν οι καταστρεπτικές γιά τήν παιδεία δηώσεις τών Ράλλη, Βερυβάκη -απλοποίησις καί μονοτονικό - καί άλλων "μάγων" αργότερα μέ άλλες αλχημείας εις βάρος τών νέων, μέ αποτέλεσμα τήν δυσχερή πνευματική καί "εκπαιδευτική" κατάστασι τών νέων!

Ορθότατη η παρατήρησις νά ενταχθοόυν τά αρχαία Ελληνικά σό δημοτικό! ΑΠό τό νηπιαγωγείο καί από τούς παιδικούς σταθμούς ακόμη!! Νά διδάσκωνται τήν αρχαί Ελληνική, γλώσσα, η οποία δέν είναι ένα απλό εργαλείο επικοινωνίας, όπως φαντάζεται ή φρονεί (αφρόνως) ή τής έχουν συμβουλεύσει (κάκιστοι σύμβουλοι), όπως είναι οι "κοινές" γλώσσες (βαρβαρικές μεταλλάξεις τής Ελληνικής -μία προσεκτική καί ενδελεχής παρατήρησις σέ επιστημονικές καί μή λέξεις, φράσεις, νοήματα, ορολογίες, αποδεικνύει τό ανωτέρω), αλλά ένα ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!

Πώς τεκμαίρει η κυρία Δραγώνα ότι τά αρχαία Ελληνικά είναι "νεκρή γλώσσα"; Επειδή δέν ξέρει νά τά ομιλή (τά νέα όχι τά αρχαία) αυτή, ή επειδή έτσι τής έχουν "δασκαλεψει" ;;; Έχει παρατηρήσει ότι χρησιμοποιούμαι σήμερα περίπου 3.000 (τρείς χιλιάδες) λέξεις από αυτές πού χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες ;;;Αδιάψεστος μάρτυς ο μέγιστος τών ποιητών, ο θείος ΟΜΗΡΟΣ!

Θά σταματήσω εδώ τίς παρατηρήσεις περί τών θέσεων τής εν λόγω κυρίας. Τήν προκαλώ δέ νά αντιπαρατεθή δημοσίως σέ τηλεοπτική εκπομπή, σέ κρατικό κανάλι, μέ γνώστες τής Ελληνικής, γιά νά αποδειχθή η γύμνια τών "επιχειρημάτων" της καί τό ύπουλο καί μοχθηρό σχέδιό της:τής πλήρους αφελληνίσεως τών Ελλήνων!

ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΕΧΗ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ, ΝΑ ΕΧΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ (ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΟΘΩΜΑΝΟΙ ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΣΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ), Ή ΝΑ ΚΑΝΗ "ΧΑΡΑΚΙΡΙ"!!!!
ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΗ ΠΑΡΑΥΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΝ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ, ΘΑΛΕΙΑ (ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ ΜΟΥΣΩΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΗΘΗ Fatma, Funda, Nehir, Özlem, Sertap, ... Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ.

ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΔΕΚΤΟΣ.
Η ΝΕΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΗ!!

Η αλαζονεία τής εξουσίας καί ο διακαής πόθος των νά εκπληρώσουν - ικανοποιήσουν - εκτλέσουν τίς εντολές τών συμβούλων των (ΗΓΕΤΏΝ τής νέας τάξεως), τούς ωθεί νά λησμονούν ότι κυβερνούν όντες μειοψηφία! (Θυμήσου τό ποσοστόν τής αποχής).

Τό μέγεθος τής αλαζονείας των καί τό θράσος των (τής Δραγώνα καί τών ομοϊδεατών της), τήν οδηγεί σέ επικίνδυνες ατραπούς! Όταν τόσον απροκάλυπτα προκαλείς καί προσβάλεις τήν ιστορική μνήμη καί τήν εθνική υπότασι κάποιου, τότε θά πρέπη νά αναμένης ως αναπόφευκτη, λογική καί "μοιραία" συμπεριφορά, αντιδράσεις οι οποίες θά είναι " ανθυγιεινές"!
Ποιός θά φταίει εάν σέ κάποια εκδήλωσι κάποιοι "παραφερθούν" εκδηλώνοντες τήν δικαιολογημένη αγανάκτησίν των ;;; Πόσο νομίζουν ότι μπορεί νά υπομένη ο Έλληνας;;;

Ο κόμπος έφθασε στό κτένι, καί η "παρέα" (συμμορία) εξακολουθεί νά "τραβά" τό σχοινί! Ας προσέξη, πρίν νά είναι πολύ αργά!



“Εάν θέλης νά εξαφανίσης έναν λαό, εξαφάνισε τήν γλώσσα του”! (Λένιν)

"Φιλεπιστήμων μέν φύσει ο άνθρωπος καί αείποτε καί πανταχού, ομολογείται ώς πηγή τών μαθημάτων τά τών παλαιών Ελλήνων ευρήματα. Διδάσκαλος μέν εγένετο ο Αριστοτέλης τού συλλογίζεσθαι καί τοίς Ρωμαϊκοίς καί τοίς Άραψιν. Ελληνίζει δέ καί νύν η επιστήμη καί άχρι τών τής ανατολής μεθορίων. Αδύνατον γάρ πεπαιδευμένω τινί βαρβάρω τό τεχνιτεύειν, άνευ τριακοσίων τών τής Ελλάδος λέξεων." (Jean Paul Benzekri "Les cahiers de l' analyse des donnees" Εκδόσεις Dunod, Παρίσι 1990).

"Η κλασική γλώσσα τής Ελλάδος αποτελεί μία από τίς σημαντικότερες πηγές τής καθημερινής ομιλίας μας....Καθώς ο άνθρωπος επεκτείνει τά όρια τής επιστήμης καί τής τεχνολογίας, η Ελληνική γλώσσα εξακολουθεί νά αποτελή μία γόνιμο πηγή λέξεων, όπως συνέβη γιά χιλιάδες χρόνια καί διαπιστώνεται από τίς παρακάτω λέξεις: astronaut, automation, bathysphere, mesocaph, programming". (Λεξικό Webster, τό αρχαιότερο - 1828 - καί μεγαλύτερο αμερικανικό λεξικό).

http://www.astron.gr/comp_lang_com_gr.htm

Στέφανος Ἰ. Βαβούρας

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια