Πάρε τα λεφτά και τρέχα
Του Γιώργου Κύρτσου
Η κυβερνητική ηγεσία συνεχίζει τις διαχειριστικές «τρέλες» της περιόδου Σημίτη - Τσοχατζόπουλου, δεσμεύοντας τεράστια ποσά από το δημόσιο χρήμα που δεν υπάρχει για την προμήθεια περισσότερων γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλος αισθάνεται τόσο άβολα στη θέση του διεκπεραιωτή ενός κυβερνητικού σκανδάλου, ώστε ζητεί τη συναίνεση των κομμάτων της αντιπολίτευσης προκειμένου να προχωρήσει στην κατασπατάληση 1,5 έως 2 δισ. ευρώ δημόσιου χρήματος.
Επιμένουν γερμανικά
Στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής....
που συνεδρίασε για το συγκεκριμένο θέμα παρέστη και ο εκπρόσωπος της γερμανικής Thyssen Krupp, που βαρύνεται για το σκάνδαλο των υποβρυχίων τύπου 214 που παρήγγειλε η κυβέρνηση Σημίτη - Τσοχατζόπουλου πριν από 10 χρόνια. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλος ζήτησε από τον εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρείας να δηλώσει ότι σε κανένα σημείο της διαπραγμάτευσης που βρίσκεται σε εξέλιξη δεν υπήρξε μεσολάβηση ή πίεση από τρίτα μέρη και δεν δόθηκε καμία αμοιβή.
Κορυφαίος νομικός, ο κ. Βενιζέλος ξέρει να δημιουργεί το κατάλληλο άλλοθι. Η ερώτηση, όμως, που έπρεπε να θέσει στον εκπρόσωπο της Thyssen Krupp είναι ποιοι Έλληνες αξιωματούχοι πήραν τα 90 εκατομμύρια ευρώ «μίζες» που δόθηκαν -σύμφωνα με τις αποκαλύψεις αρμόδιων γερμανικών Αρχών αλλά και των ΜΜΕ- το 2000, όταν η κυβέρνηση του «εκσυγχρονισμού» έκανε την πολυτελή και σκανδαλώδη παραγγελία των γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214.
Το ελληνικό Δημόσιο κατέβαλε εκείνη την εποχή 2 δισεκατομμύρια ευρώ, το 75% του συνολικού ποσού, για να καλυφθούν επειγόντως οι ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων. Δέκα χρόνια αργότερα δεν έχει παραδοθεί κανένα από τα υποβρύχια τύπου 214, γεγονός που αποδεικνύει την αστοχία και την ιδιοτέλεια των αρμόδιων παραγόντων της χώρας μας.
Αντί να κλείσει οριστικά μια αποδεδειγμένα αμαρτωλή σύμβαση, η κυβέρνηση Παπανδρέου δεσμεύει ένα επιπλέον ποσό της τάξης του 1,5 έως 2 δισ. ευρώ για να προμηθευτεί η Ελλάδα ακόμη δύο υποβρύχια τύπου 214 και να διευκολυνθεί η μεταβίβαση των ναυπηγείων από τους Γερμανούς επενδυτές, που απέτυχαν στην αποστολή τους, σε ένα αμφίβολης αποτελεσματικότητας επενδυτικό σχήμα από το Άμπου Ντάμπι.
Ψεύτικο άλλοθι
Μία κυβέρνηση η οποία αδυνατεί να δανειστεί στις διεθνείς αγορές και δεν μπορεί να βάλει τάξη στα δημόσια οικονομικά εμφανίζεται πρόθυμη να καταβάλει τεράστια ποσά σε ουσιαστικά άχρηστη προμήθεια πολεμικού υλικού. Η απειλή από την Τουρκία δεν είναι πλέον στρατιωτική αλλά οικονομική. Η γειτονική χώρα αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό 10% και η ελληνική οικονομία έχει μπει σε φάση συρρίκνωσης, με ετήσιο ρυθμό 4%. Οι εθνικές μάχες, στο βαθμό που είναι αναγκαίες, πρέπει να δοθούν πρώτα και κύρια στο οικονομικό πεδίο. Διαφορετικά, θα οδηγηθούμε σε οικονομική περιθωριοποίηση και διπλωματική απομόνωση.
Το άλλοθι που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση Παπανδρέου, όπως άλλωστε και η κυβέρνηση Σημίτη, για το σκανδαλώδες πρόγραμμα προμήθειας ακόμη δύο υποβρυχίων τύπου 214 είναι η εξασφάλιση της απασχόλησης των 1.000 εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Και σε αυτό, όμως, το θέμα αποκαλύφθηκε η κυβερνητική μπλόφα με όσα είπε στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής ο κ. Σαφά, επικεφαλής του επενδυτικού σχήματος από το Άμπου Ντάμπι. Δήλωσε ξεκάθαρα ότι, για να εξασφαλιστεί η πλήρης απασχόληση των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά τα επόμενα 10 χρόνια θα πρέπει να υπάρξουν παραγγελίες για 20 υποβρύχια ή 35 φρεγάτες. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η σύμβαση για την κατασκευή δύο επιπλέον υποβρυχίων εξασφαλίζει απασχόληση για το 35% του προσωπικού.
Από όσα λένε αυτοί που κάνουν «παιχνίδι» με 1,5 έως 2 δισ. ανύπαρκτου δημόσιου χρήματος βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι το σημερινό σκάνδαλο ξεπερνά σε διαστάσεις το σκάνδαλο της περιόδου Σημίτη - Τσοχατζόπουλου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα υπάρξει παρέμβαση της Δικαιοσύνης για τη συμφωνία του 2000, που αποδείχθηκε ζημιογόνα για το ελληνικό Δημόσιο. Κατά την άποψή μας, τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν πρέπει να διευκολύνουν στο νομοθετικό ξέπλυμα του νέου σκανδάλου την κυβέρνηση Παπανδρέου και οι αρμόδιοι εισαγγελείς πρέπει να παρέμβουν «εδώ και τώρα», προτού νομιμοποιηθούν οι εντυπωσιακές παρανομίες μέσω του πολιτικού «πλυντηρίου» της Βουλής. Η μόνη λύση είναι να ακυρώσει η κυβέρνηση την παραγγελία των νέων υποβρυχίων τύπου 214, να κλείσει τους λογαριασμούς της με τους αποτυχημένους και ύποπτους Γερμανούς επενδυτές και να προετοιμάσει το έδαφος για τη σύνδεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με την ελληνική εμπορική ναυτιλία, που είναι η ισχυρότερη σε διεθνές επίπεδο.
Εθνικό σκάνδαλο
Αποτελεί σκάνδαλο η αδυναμία της πολιτικής τάξης να οργανώσει την ανάπτυξη των ναυπηγείων σε σχέση με τις ανάγκες της εμπορικής ναυτιλίας μας. Έχουμε φτάσει στο σημείο να χρησιμοποιούν οι Έλληνες εφοπλιστές τα δυναμικά αναπτυσσόμενα ναυπηγεία της Τουρκίας, γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα θα βρεθούν αντιμέτωποι με μία απρόθυμη πολιτική τάξη, με μία εχθρική γραφειοκρατία και συνδικαλιστικές οργανώσεις που παίζουν ουσιαστικά το παιχνίδι των ξένων ανταγωνιστών μας. Επειδή είναι προφανές ότι τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά δεν πρόκειται να εξασφαλίσουν παραγγελίες 20 υποβρυχίων ή 35 φρεγατών για να γίνουν βιώσιμα, σύμφωνα με τους στόχους του κ. Σαφά, καλά θα κάνουμε να κλείσουμε τις αμαρτωλές υποθέσεις του παρελθόντος και να οργανώσουμε το μέλλον σε νέα βάση.
http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=76742
Η κυβερνητική ηγεσία συνεχίζει τις διαχειριστικές «τρέλες» της περιόδου Σημίτη - Τσοχατζόπουλου, δεσμεύοντας τεράστια ποσά από το δημόσιο χρήμα που δεν υπάρχει για την προμήθεια περισσότερων γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλος αισθάνεται τόσο άβολα στη θέση του διεκπεραιωτή ενός κυβερνητικού σκανδάλου, ώστε ζητεί τη συναίνεση των κομμάτων της αντιπολίτευσης προκειμένου να προχωρήσει στην κατασπατάληση 1,5 έως 2 δισ. ευρώ δημόσιου χρήματος.
Επιμένουν γερμανικά
Στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής....
που συνεδρίασε για το συγκεκριμένο θέμα παρέστη και ο εκπρόσωπος της γερμανικής Thyssen Krupp, που βαρύνεται για το σκάνδαλο των υποβρυχίων τύπου 214 που παρήγγειλε η κυβέρνηση Σημίτη - Τσοχατζόπουλου πριν από 10 χρόνια. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλος ζήτησε από τον εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρείας να δηλώσει ότι σε κανένα σημείο της διαπραγμάτευσης που βρίσκεται σε εξέλιξη δεν υπήρξε μεσολάβηση ή πίεση από τρίτα μέρη και δεν δόθηκε καμία αμοιβή.
Κορυφαίος νομικός, ο κ. Βενιζέλος ξέρει να δημιουργεί το κατάλληλο άλλοθι. Η ερώτηση, όμως, που έπρεπε να θέσει στον εκπρόσωπο της Thyssen Krupp είναι ποιοι Έλληνες αξιωματούχοι πήραν τα 90 εκατομμύρια ευρώ «μίζες» που δόθηκαν -σύμφωνα με τις αποκαλύψεις αρμόδιων γερμανικών Αρχών αλλά και των ΜΜΕ- το 2000, όταν η κυβέρνηση του «εκσυγχρονισμού» έκανε την πολυτελή και σκανδαλώδη παραγγελία των γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214.
Το ελληνικό Δημόσιο κατέβαλε εκείνη την εποχή 2 δισεκατομμύρια ευρώ, το 75% του συνολικού ποσού, για να καλυφθούν επειγόντως οι ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων. Δέκα χρόνια αργότερα δεν έχει παραδοθεί κανένα από τα υποβρύχια τύπου 214, γεγονός που αποδεικνύει την αστοχία και την ιδιοτέλεια των αρμόδιων παραγόντων της χώρας μας.
Αντί να κλείσει οριστικά μια αποδεδειγμένα αμαρτωλή σύμβαση, η κυβέρνηση Παπανδρέου δεσμεύει ένα επιπλέον ποσό της τάξης του 1,5 έως 2 δισ. ευρώ για να προμηθευτεί η Ελλάδα ακόμη δύο υποβρύχια τύπου 214 και να διευκολυνθεί η μεταβίβαση των ναυπηγείων από τους Γερμανούς επενδυτές, που απέτυχαν στην αποστολή τους, σε ένα αμφίβολης αποτελεσματικότητας επενδυτικό σχήμα από το Άμπου Ντάμπι.
Ψεύτικο άλλοθι
Μία κυβέρνηση η οποία αδυνατεί να δανειστεί στις διεθνείς αγορές και δεν μπορεί να βάλει τάξη στα δημόσια οικονομικά εμφανίζεται πρόθυμη να καταβάλει τεράστια ποσά σε ουσιαστικά άχρηστη προμήθεια πολεμικού υλικού. Η απειλή από την Τουρκία δεν είναι πλέον στρατιωτική αλλά οικονομική. Η γειτονική χώρα αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό 10% και η ελληνική οικονομία έχει μπει σε φάση συρρίκνωσης, με ετήσιο ρυθμό 4%. Οι εθνικές μάχες, στο βαθμό που είναι αναγκαίες, πρέπει να δοθούν πρώτα και κύρια στο οικονομικό πεδίο. Διαφορετικά, θα οδηγηθούμε σε οικονομική περιθωριοποίηση και διπλωματική απομόνωση.
Το άλλοθι που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση Παπανδρέου, όπως άλλωστε και η κυβέρνηση Σημίτη, για το σκανδαλώδες πρόγραμμα προμήθειας ακόμη δύο υποβρυχίων τύπου 214 είναι η εξασφάλιση της απασχόλησης των 1.000 εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Και σε αυτό, όμως, το θέμα αποκαλύφθηκε η κυβερνητική μπλόφα με όσα είπε στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής ο κ. Σαφά, επικεφαλής του επενδυτικού σχήματος από το Άμπου Ντάμπι. Δήλωσε ξεκάθαρα ότι, για να εξασφαλιστεί η πλήρης απασχόληση των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά τα επόμενα 10 χρόνια θα πρέπει να υπάρξουν παραγγελίες για 20 υποβρύχια ή 35 φρεγάτες. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η σύμβαση για την κατασκευή δύο επιπλέον υποβρυχίων εξασφαλίζει απασχόληση για το 35% του προσωπικού.
Από όσα λένε αυτοί που κάνουν «παιχνίδι» με 1,5 έως 2 δισ. ανύπαρκτου δημόσιου χρήματος βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι το σημερινό σκάνδαλο ξεπερνά σε διαστάσεις το σκάνδαλο της περιόδου Σημίτη - Τσοχατζόπουλου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα υπάρξει παρέμβαση της Δικαιοσύνης για τη συμφωνία του 2000, που αποδείχθηκε ζημιογόνα για το ελληνικό Δημόσιο. Κατά την άποψή μας, τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν πρέπει να διευκολύνουν στο νομοθετικό ξέπλυμα του νέου σκανδάλου την κυβέρνηση Παπανδρέου και οι αρμόδιοι εισαγγελείς πρέπει να παρέμβουν «εδώ και τώρα», προτού νομιμοποιηθούν οι εντυπωσιακές παρανομίες μέσω του πολιτικού «πλυντηρίου» της Βουλής. Η μόνη λύση είναι να ακυρώσει η κυβέρνηση την παραγγελία των νέων υποβρυχίων τύπου 214, να κλείσει τους λογαριασμούς της με τους αποτυχημένους και ύποπτους Γερμανούς επενδυτές και να προετοιμάσει το έδαφος για τη σύνδεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με την ελληνική εμπορική ναυτιλία, που είναι η ισχυρότερη σε διεθνές επίπεδο.
Εθνικό σκάνδαλο
Αποτελεί σκάνδαλο η αδυναμία της πολιτικής τάξης να οργανώσει την ανάπτυξη των ναυπηγείων σε σχέση με τις ανάγκες της εμπορικής ναυτιλίας μας. Έχουμε φτάσει στο σημείο να χρησιμοποιούν οι Έλληνες εφοπλιστές τα δυναμικά αναπτυσσόμενα ναυπηγεία της Τουρκίας, γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα θα βρεθούν αντιμέτωποι με μία απρόθυμη πολιτική τάξη, με μία εχθρική γραφειοκρατία και συνδικαλιστικές οργανώσεις που παίζουν ουσιαστικά το παιχνίδι των ξένων ανταγωνιστών μας. Επειδή είναι προφανές ότι τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά δεν πρόκειται να εξασφαλίσουν παραγγελίες 20 υποβρυχίων ή 35 φρεγατών για να γίνουν βιώσιμα, σύμφωνα με τους στόχους του κ. Σαφά, καλά θα κάνουμε να κλείσουμε τις αμαρτωλές υποθέσεις του παρελθόντος και να οργανώσουμε το μέλλον σε νέα βάση.
http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=76742
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε