ΥΠΕΡΠΤΗΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ
Αν σας λέγαμε ότι σχεδόν κάθε μέρα τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη διασχίζουν πέρα ως πέρα, τόσο τη Βόρεια όσο και τη Νότια Ελλάδα, πάνω π.χ. από τη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη, την Πιερία, την Ημαθία, τα Γιάννενα, την Κέρκυρα ή τις Κυκλάδες, την Τρίπολη, την Ηλεία, την Αχαΐα κ.λπ., θα μας πιστεύατε; Μάλλον όχι.
Κι όμως περίπου αυτά είναι τα δρομολόγια που εκτελούν καθημερινά τα τουρκικά μεταφορικά αεροσκάφη, στο πλαίσιο της παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στη Λιβύη, προς και από τη SIGONELLA στην Ιταλία, και προς και από το αεροδρόμιο της Βεγγάζης. Βεβαίως ζητούν διπλωματική άδεια υπέρπτησης, η οποία και τους δίνεται από τη χώρα μας, αφού διαβεβαιώνουν (!) ότι δεν φέρουν ειδικό εξοπλισμό καταγραφής ή άλλα κατασκοπευτικά μηχανήματα. (Λες και εμείς τους πιστεύουμε...).
Και κάτι άλλο. Μας λένε ότι σύμφωνα με τις διαταγές, όταν γίνονται τέτοιες υπερπτήσεις περιορίζονται οι δραστηριότητες των στρατιωτικών μονάδων και κυρίως οι ηλεκτρονικές εκπομπές. Στην προκειμένη περίπτωση οι υπερπτήσεις των τουρκικών μεταφορικών αεροσκαφών γίνονται και πάνω από περιοχές που υπάρχουν σημαντικές στρατιωτικές μονάδες, οπότε εύλογα υποθέτουμε ότι επηρεάζονται οι εκπαιδευτικές δραστηριότητές τους.
Συμφωνεί ο κ. Αρχηγός ΓΕΕΘΑ; Τόσο δύσκολο ήταν να εγκρίναμε δρομολόγια νότια της Κρήτης;
http://paron.gr
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/04/blog-post_18.html
Κι όμως περίπου αυτά είναι τα δρομολόγια που εκτελούν καθημερινά τα τουρκικά μεταφορικά αεροσκάφη, στο πλαίσιο της παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στη Λιβύη, προς και από τη SIGONELLA στην Ιταλία, και προς και από το αεροδρόμιο της Βεγγάζης. Βεβαίως ζητούν διπλωματική άδεια υπέρπτησης, η οποία και τους δίνεται από τη χώρα μας, αφού διαβεβαιώνουν (!) ότι δεν φέρουν ειδικό εξοπλισμό καταγραφής ή άλλα κατασκοπευτικά μηχανήματα. (Λες και εμείς τους πιστεύουμε...).
Και κάτι άλλο. Μας λένε ότι σύμφωνα με τις διαταγές, όταν γίνονται τέτοιες υπερπτήσεις περιορίζονται οι δραστηριότητες των στρατιωτικών μονάδων και κυρίως οι ηλεκτρονικές εκπομπές. Στην προκειμένη περίπτωση οι υπερπτήσεις των τουρκικών μεταφορικών αεροσκαφών γίνονται και πάνω από περιοχές που υπάρχουν σημαντικές στρατιωτικές μονάδες, οπότε εύλογα υποθέτουμε ότι επηρεάζονται οι εκπαιδευτικές δραστηριότητές τους.
Συμφωνεί ο κ. Αρχηγός ΓΕΕΘΑ; Τόσο δύσκολο ήταν να εγκρίναμε δρομολόγια νότια της Κρήτης;
http://paron.gr
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/04/blog-post_18.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε