Οι δέκα μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές
Η Ελλάδα επέστρεψε στην κορυφή της ναυτιλίας, καθώς κατάφερε να αναρριχηθεί ξανά στην πρώτη θέση ως η μεγαλύτερη πλοιοκτήτρια χώρα στον κόσμο, με τους Ελληνες εφοπλιστές να αφήνουν στη δεύτερη θέση τους Ιάπωνες.
Ο υπό ελληνική πλοιοκτησία στόλος αποτελούνταν στα τέλη Απριλίου του τρέχοντος έτους από 4.894 πλοία, 168.922.455 gt και 291.735.318 dwt. Στη δεύτερη θέση με 8.357 πλοία, 242.640.509 dwt και 159.401.728 gt βρίσκεται η Ιαπωνία, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η Κίνα με 6.427 πλοία, 190.601.765dwt και 116.675.336gt.
Μάλιστα η ελληνική ναυτιλία έχει καταφέρει να χτυπάει στα ίσια Κίνα και Ιαπωνία. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γερμανία με 4.197 πλοία, 126.355.373 dwt και 95.052.148 gt και η Νότιος Κορέα με 2.651 πλοία, 83.534.652 dwt και 52.870.979 gt.
Βέβαια η εξέλιξη αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, αφού όπως δήλωσε και ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης σε γαλλική εφημερίδα «η Ελλάδα είναι ο ηγέτης της αγοράς. Σήμερα έχουμε τον έλεγχο στο 16,25% του παγκόσμιου στόλου και σχεδόν το 40% του ευρωπαϊκού. Η δουλειά μας είναι να μεταφέρουμε εμπορεύματα και το κάνουμε καλά».
Νέες επενδύσεις από τους Ελληνες εφοπλιστές
Οπως γράφουν και ΤΑ ΝΕΑ, που επικαλούνται το οικονομικό ναυτιλιακό περιοδικό «Le Marin», οι Ελληνες εφοπλιστές κατάφεραν να διαθέτουν το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα στόλο παγκοσμίως, εστιάζοντας και επενδύοντας σε μεγάλης χωρητικότητας πλοία. Μάλιστα, το 2013 επένδυσαν 13 δισ. δολάρια για την κατασκευή 275 νέων πλοίων. Ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2014 οι επενδύσεις τους έχουν ήδη φτάσει τα 5 δισ. δολάρια.
Οι δέκα μεγαλύτεροι Ελληνες εφοπλιστές
Ο Γιάννης Αγγελικούσης των εταιρειών Anangel, Maran Tankers, Maran Gas με 94 πλοία χωρητικότητας 18,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 18 πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
Ο Γιώργος Οικονόμου των εταιρειών Cardiff kai Dryships με 104 πλοία χωρητικότητας 12,6 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 πλοίων και 2 πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου
Γιώργος Προκοπίου των εταιρειών Dynacom και Dynagas με 91 πλοία χωρητικότητας 12,5 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 6 πλοίων
Αγγελική Φράγκου της εταιρείας Navios με 104 πλοία χωρητικότητας 10,4 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 5 πλοίων
Πήτερ Λιβανός των εταιρειών Euronar και Gaslg LNG με 68 πλοία χωρητικότητας 10,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 δεξαμενόπλοιων και 7 LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
Νίκος Τσάκος της εταιρείας TEN με 67 πλοία χωρητικότητας 6,2 εκατ. Τόνων.
Βαγγέλης Μαρινάκης της εταιρείας Capital Ship Managment με 37 πλοία χωρητικότητας 3,3 εκατ. τόνων.
Θεόδωρος Βενιάμης της εταιρείας Golden Union με 27 πλοία χωρητικότητας 3,2 εκατ. Τόνων.
Χάρης Βαφειάς της εταιρείας Vafias Group με 61 πλοία χωρητικότητας 2,1 εκατ. τόνων.
Πάρης Δράγνης των εταιρειών Goldenport και Ocean gold με 30 πλοία χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων.
Πηγή: από iefimerida.gr
Ο υπό ελληνική πλοιοκτησία στόλος αποτελούνταν στα τέλη Απριλίου του τρέχοντος έτους από 4.894 πλοία, 168.922.455 gt και 291.735.318 dwt. Στη δεύτερη θέση με 8.357 πλοία, 242.640.509 dwt και 159.401.728 gt βρίσκεται η Ιαπωνία, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η Κίνα με 6.427 πλοία, 190.601.765dwt και 116.675.336gt.
Μάλιστα η ελληνική ναυτιλία έχει καταφέρει να χτυπάει στα ίσια Κίνα και Ιαπωνία. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γερμανία με 4.197 πλοία, 126.355.373 dwt και 95.052.148 gt και η Νότιος Κορέα με 2.651 πλοία, 83.534.652 dwt και 52.870.979 gt.
Βέβαια η εξέλιξη αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, αφού όπως δήλωσε και ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης σε γαλλική εφημερίδα «η Ελλάδα είναι ο ηγέτης της αγοράς. Σήμερα έχουμε τον έλεγχο στο 16,25% του παγκόσμιου στόλου και σχεδόν το 40% του ευρωπαϊκού. Η δουλειά μας είναι να μεταφέρουμε εμπορεύματα και το κάνουμε καλά».
Νέες επενδύσεις από τους Ελληνες εφοπλιστές
Οπως γράφουν και ΤΑ ΝΕΑ, που επικαλούνται το οικονομικό ναυτιλιακό περιοδικό «Le Marin», οι Ελληνες εφοπλιστές κατάφεραν να διαθέτουν το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα στόλο παγκοσμίως, εστιάζοντας και επενδύοντας σε μεγάλης χωρητικότητας πλοία. Μάλιστα, το 2013 επένδυσαν 13 δισ. δολάρια για την κατασκευή 275 νέων πλοίων. Ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2014 οι επενδύσεις τους έχουν ήδη φτάσει τα 5 δισ. δολάρια.
Οι δέκα μεγαλύτεροι Ελληνες εφοπλιστές
Ο Γιάννης Αγγελικούσης των εταιρειών Anangel, Maran Tankers, Maran Gas με 94 πλοία χωρητικότητας 18,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 18 πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
Ο Γιώργος Οικονόμου των εταιρειών Cardiff kai Dryships με 104 πλοία χωρητικότητας 12,6 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 πλοίων και 2 πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου
Γιώργος Προκοπίου των εταιρειών Dynacom και Dynagas με 91 πλοία χωρητικότητας 12,5 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 6 πλοίων
Αγγελική Φράγκου της εταιρείας Navios με 104 πλοία χωρητικότητας 10,4 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 5 πλοίων
Πήτερ Λιβανός των εταιρειών Euronar και Gaslg LNG με 68 πλοία χωρητικότητας 10,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 δεξαμενόπλοιων και 7 LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
Νίκος Τσάκος της εταιρείας TEN με 67 πλοία χωρητικότητας 6,2 εκατ. Τόνων.
Βαγγέλης Μαρινάκης της εταιρείας Capital Ship Managment με 37 πλοία χωρητικότητας 3,3 εκατ. τόνων.
Θεόδωρος Βενιάμης της εταιρείας Golden Union με 27 πλοία χωρητικότητας 3,2 εκατ. Τόνων.
Χάρης Βαφειάς της εταιρείας Vafias Group με 61 πλοία χωρητικότητας 2,1 εκατ. τόνων.
Πάρης Δράγνης των εταιρειών Goldenport και Ocean gold με 30 πλοία χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων.
Πηγή: από iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε