Οι αντιρρήσεις για την απόκτηση των αμερικανικών φρεγατών MMSC
Σε νέα φάση εισέρχεται η μακροχρόνια, άνω των 11 ετών, προσπάθεια του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ) να επιλέξει και να αποκτήσει την νέα φρεγάτα που θα ενισχύσει το Στόλο. Αν και αρχικά το ελληνικό κράτος είχε επιλέξει το 2009 την γαλλική φρεγάτα FREMM αρκετά χρόνια αργότερα το 2018 ξεκίνησε η προσπάθεια προώθησης από την Naval Group της νέας φρεγάτας Belh@arra με την έναρξη διαπραγματεύσεων μεταξύ της εταιρείας και του ΠΝ.
Τελικά μετά από δυόμισι χρόνια διαπραγματεύσεων και το διαφαινόμενο ναυάγιο για την απόκτηση των δύο πλοίων στο προσκήνιο έχει έρθει η πρόταση για την απόκτηση των αμερικάνικων
φρεγατών MMSC οι οποίες αποτελούν μια βελτιωμένη έκδοση των φρεγατών LCS που έχει επιλέξει να αποκτήσει το Βασιλικό Σαουδαραβικό Ναυτικό.
Η πρόταση αυτή όπως θα αναλύσουμε παρακάτω δεν φαίνεται να καλύπτει τις επιχειρησιακές ανάγκες του ΠΝ καθότι το αμερικανικό πλοίο στην πραγματικότητα προορίζεται για την πραγματοποίηση πολλαπλών αποστολών και όχι για την παροχή αεράμυνας περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα εφόσον οι Αμερικανοί προτείνουν στο ΠΝ την έκδοση που πρόκειται να αποκτήσει το Βασιλικό Σαουδαραβικό Ναυτικό, πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση των αποτυχημένων επιχειρησιακά φρεγατών παράκτιων επιχειρήσεων LCS και συγκεκριμένα της κλάσης Freedom.
Τα τέσσερα πλοία που οι Σαουδάραβες αγόρασαν έναντι 6 δις δολαρίων συμπεριλαμβανομένων των υποδομών της υποστήριξης και της εκπαίδευσης των πληρωμάτων, θα επιχειρούν στη θαλάσσια περιοχή του Κόλπου όπου το μέγιστο βάθος είναι 90 μέτρα, με συνέπεια να μην απαιτείται η ύπαρξη πρωραίου σόναρ γάστρας στο σκάφος.
Διαβάστε την συνέχεια εδώ
Τελικά μετά από δυόμισι χρόνια διαπραγματεύσεων και το διαφαινόμενο ναυάγιο για την απόκτηση των δύο πλοίων στο προσκήνιο έχει έρθει η πρόταση για την απόκτηση των αμερικάνικων
φρεγατών MMSC οι οποίες αποτελούν μια βελτιωμένη έκδοση των φρεγατών LCS που έχει επιλέξει να αποκτήσει το Βασιλικό Σαουδαραβικό Ναυτικό.
Η πρόταση αυτή όπως θα αναλύσουμε παρακάτω δεν φαίνεται να καλύπτει τις επιχειρησιακές ανάγκες του ΠΝ καθότι το αμερικανικό πλοίο στην πραγματικότητα προορίζεται για την πραγματοποίηση πολλαπλών αποστολών και όχι για την παροχή αεράμυνας περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα εφόσον οι Αμερικανοί προτείνουν στο ΠΝ την έκδοση που πρόκειται να αποκτήσει το Βασιλικό Σαουδαραβικό Ναυτικό, πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση των αποτυχημένων επιχειρησιακά φρεγατών παράκτιων επιχειρήσεων LCS και συγκεκριμένα της κλάσης Freedom.
Τα τέσσερα πλοία που οι Σαουδάραβες αγόρασαν έναντι 6 δις δολαρίων συμπεριλαμβανομένων των υποδομών της υποστήριξης και της εκπαίδευσης των πληρωμάτων, θα επιχειρούν στη θαλάσσια περιοχή του Κόλπου όπου το μέγιστο βάθος είναι 90 μέτρα, με συνέπεια να μην απαιτείται η ύπαρξη πρωραίου σόναρ γάστρας στο σκάφος.
Διαβάστε την συνέχεια εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε