Νέα ψέματα Παππά και παπαγαλακίων για δήθεν βλάβες στα λεωφορεία
Σε νέα διασπορά fake news προχώρησε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, μετά την επίσκεψή του στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, που πραγματοποίησε σήμερα το πρωί.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη παρέλαβε 40 μεταχειρισμένα λεωφορεία από τα οποία κανένα δεν εκτελεί δρομολόγια, καθώς η πλειονότητα παρουσιάζει βλάβες, κάτι το οποίο διέψευσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και οι εργαζόμενοι στο αμαξοστάσιο στο Ρέντη.
Η «αυτοψία» Παππά στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ:
Η δημοσίευση του Νίκου Παππά στο facebook:
Αργότερα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας ΑΧ. Καραμανλής, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ, δήλωσε ότι δεν έχουν παρουσιαστεί βλάβες στα λεωφορεία και ότι από τα 40 λεωφορεία που παρελήφθησαν, κυκλοφόρησαν την Παρασκευή κανονικά τα 37.
Οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών:
Παράλληλα ο κ. Καραμανλής κατηγόρησε για fake news τον Νίκο Παππά, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν υπάρχουν ράμπες στα λεωφορεία, δημοσιεύοντας στο twitter:
Διαψεύδουν Παππά οι εργαζόμενοι στο αμαξοστάσιο στο Ρέντη
Σύμφωνα με τα parapolitika.gr, εργαζόμενοι στο αμαξοστάσιο του Ρέντη αλλά και συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, με επικεφαλής τον Κ. Σιορίκη, διαβεβαίωσαν ότι από τα 40 λεωφορεία τα οποία εντάχθηκαν στον στόλο του ΟΣΥ, μόνον έξι δεν ξεκίνησαν το πρωί και θα μπουν τώρα το μεσημέρι σε «γραμμές» λόγω κάποιου τεχνικού ζητήματος στα φωτοκύτταρα της τρίτης πόρτας.
«Αυτά είναι λεπτομέρειες και διορθώνονται» λένε και συνεχίζουν αναφορικά με τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για την κατάσταση των οχημάτων και το κόστος των παραληφθέντων:
«Στα 4,5 χρόνια που κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν πάτησε κανείς το πόδι του εδώ κάτω στα αμαξοστάσια να δουν την κατάσταση και να βοηθήσουν. Τους έφταιξαν τώρα τα λεωφορεία που ενοικιάστηκαν με leasing και τα συνολικά 300 που θα μας στείλουν για να εξυπηρετούμε τον κόσμο;».
Έκτός από τον Νίκο Παππά, ο Νάσος Ηλιόπουλος και η εφημερίδα της αριστεράς «Αυγή», εκτόξευσαν κατηγορίες για βλάβες, χωρίς όμως να συμφωνούν στον αριθμό των λεωφορείων που τελικά δεν τέθηκαν σε κυκλοφορία.
Συγκεκριμένα ο Νάσος Ηλιόπουλος έκανε λόγο για 9 λεωφορεία τα οποία δεν κυκλοφόρησαν, ενώ η «Αυγή» για 23.
Η ανάρτηση του Νάσου Ηλιόπουλου στο facebook:
Το δημοσίευμα της «Αυγής»:
Επιπλέον, σύμφωνα με την «Αυγή» οι εργαζόμενοι του αμαξοστασίου ενημέρωσαν τον Ν. Παππά πως συνολικά από τα 40 λεωφορεία που νοίκιασε το υπ. Μεταφορών, σε δρομολόγια μπήκαν μόνο τα 27 αφού όλα τα υπόλοιπα 23 παρουσίασαν βλάβη, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, καθώς 27+23 κάνει 50, ενώ ο συνολικός αριθμός των λεωφορείων είναι 40.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη παρέλαβε 40 μεταχειρισμένα λεωφορεία από τα οποία κανένα δεν εκτελεί δρομολόγια, καθώς η πλειονότητα παρουσιάζει βλάβες, κάτι το οποίο διέψευσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και οι εργαζόμενοι στο αμαξοστάσιο στο Ρέντη.
Η «αυτοψία» Παππά στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ:
Η δημοσίευση του Νίκου Παππά στο facebook:
Αργότερα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας ΑΧ. Καραμανλής, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ, δήλωσε ότι δεν έχουν παρουσιαστεί βλάβες στα λεωφορεία και ότι από τα 40 λεωφορεία που παρελήφθησαν, κυκλοφόρησαν την Παρασκευή κανονικά τα 37.
Οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών:
Παράλληλα ο κ. Καραμανλής κατηγόρησε για fake news τον Νίκο Παππά, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν υπάρχουν ράμπες στα λεωφορεία, δημοσιεύοντας στο twitter:
Διαψεύδουν Παππά οι εργαζόμενοι στο αμαξοστάσιο στο Ρέντη
Σύμφωνα με τα parapolitika.gr, εργαζόμενοι στο αμαξοστάσιο του Ρέντη αλλά και συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, με επικεφαλής τον Κ. Σιορίκη, διαβεβαίωσαν ότι από τα 40 λεωφορεία τα οποία εντάχθηκαν στον στόλο του ΟΣΥ, μόνον έξι δεν ξεκίνησαν το πρωί και θα μπουν τώρα το μεσημέρι σε «γραμμές» λόγω κάποιου τεχνικού ζητήματος στα φωτοκύτταρα της τρίτης πόρτας.
«Αυτά είναι λεπτομέρειες και διορθώνονται» λένε και συνεχίζουν αναφορικά με τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για την κατάσταση των οχημάτων και το κόστος των παραληφθέντων:
«Στα 4,5 χρόνια που κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν πάτησε κανείς το πόδι του εδώ κάτω στα αμαξοστάσια να δουν την κατάσταση και να βοηθήσουν. Τους έφταιξαν τώρα τα λεωφορεία που ενοικιάστηκαν με leasing και τα συνολικά 300 που θα μας στείλουν για να εξυπηρετούμε τον κόσμο;».
Έκτός από τον Νίκο Παππά, ο Νάσος Ηλιόπουλος και η εφημερίδα της αριστεράς «Αυγή», εκτόξευσαν κατηγορίες για βλάβες, χωρίς όμως να συμφωνούν στον αριθμό των λεωφορείων που τελικά δεν τέθηκαν σε κυκλοφορία.
Συγκεκριμένα ο Νάσος Ηλιόπουλος έκανε λόγο για 9 λεωφορεία τα οποία δεν κυκλοφόρησαν, ενώ η «Αυγή» για 23.
Η ανάρτηση του Νάσου Ηλιόπουλου στο facebook:
Το δημοσίευμα της «Αυγής»:
Επιπλέον, σύμφωνα με την «Αυγή» οι εργαζόμενοι του αμαξοστασίου ενημέρωσαν τον Ν. Παππά πως συνολικά από τα 40 λεωφορεία που νοίκιασε το υπ. Μεταφορών, σε δρομολόγια μπήκαν μόνο τα 27 αφού όλα τα υπόλοιπα 23 παρουσίασαν βλάβη, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, καθώς 27+23 κάνει 50, ενώ ο συνολικός αριθμός των λεωφορείων είναι 40.
Λίγο αργότερα η εφημερίδα άλλαξε τους αριθμούς ώστε το αποτέλεσμα της πράξης να βγαίνει σωστό.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση ζητά να προσληφθούν οδηγοί λεωφορείων, ως κυβέρνηση όμως προσέλαβε DJ
Ο αρμόδιος τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς καθώς και άλλα επιφανή στελέχη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητούν συνεχώς από την κυβέρνηση την αγορά νέων λεωφορείων και την πρόσληψη οδηγών ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια και να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι πολίτες.
Το 2016 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε προβεί στην πρόσληψη ειδικής συμβούλου, η οποία είναι βασικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, με σκοπό να επιλέγει από την 1η Οκτωβρίου 2016 εώς τις 31 Δεκεμβρίου 2016 τη μουσική, κλασική ή έντεχη, στο μετρό, στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Οι ίδιοι άνθρωποι που δεν αγόρασαν ούτε ένα λεωφορείο και διόρισαν το βασικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ως DJ για να επιλέγει τί είδους μουσική θα ακούγεται στο μετρό, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, κατηγορούν την κυβέρνηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες κατά τη μετακίνησή τους με τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση ζητά να προσληφθούν οδηγοί λεωφορείων, ως κυβέρνηση όμως προσέλαβε DJ
Ο αρμόδιος τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς καθώς και άλλα επιφανή στελέχη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητούν συνεχώς από την κυβέρνηση την αγορά νέων λεωφορείων και την πρόσληψη οδηγών ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια και να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι πολίτες.
Το 2016 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε προβεί στην πρόσληψη ειδικής συμβούλου, η οποία είναι βασικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, με σκοπό να επιλέγει από την 1η Οκτωβρίου 2016 εώς τις 31 Δεκεμβρίου 2016 τη μουσική, κλασική ή έντεχη, στο μετρό, στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Οι ίδιοι άνθρωποι που δεν αγόρασαν ούτε ένα λεωφορείο και διόρισαν το βασικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ως DJ για να επιλέγει τί είδους μουσική θα ακούγεται στο μετρό, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, κατηγορούν την κυβέρνηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες κατά τη μετακίνησή τους με τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Δείτε το video:
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε