Τυχαία προβολή

6/random/ticker-posts

Οι Έλληνες σαν ανάχωμα της δύσης



Οι Έλληνες για πολλούς αιώνες ήταν το ανάχωμα της δύσης απέναντι στους Πέρσες. Η δύση αντιμετωπίζει άμεσα την Περσία ελάχιστο χρόνο μπροστά στο ελληνικό ανάχωμα, από τους αρχαίους προχριστιανικούς χρόνους και τους αιώνες της βυζαντινής αυτοκρατορίας.
Με την πολιτισμική γνώση και ισχύ που έχουμε ή που θα έπρεπε να έχουμε, θα μπορούσαμε να είμαστε διπλωματική υπερδύναμη, αλλά και γεωπολιτική.
Ενώ χεζόμαστε σε μια τουρκία με πήλινα πόδια.
Λέτε να θυμώσει η Ντόρα κλποί ;;;
Υπογραφή 🙏 Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο και θέλεις να στηρίξεις τη δουλειά μου,
μπορείς να κάνεις μια μικρή συνεισφορά μέσω Ko-fi.
Στήριξέ με στο Ko-fi

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια