ΤΡΟΧΑΔΗΝ

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Η πιο πρόσφατη αναβάθμιση της εφαρμογής μου για το ιστολόγιο μου.



Η πιο πρόσφατη αναβάθμιση της εφαρμογής μου για το ιστολόγιο μου. Για κινητά android


Έχω προσθέσει διαφορετικό μενού πλοήγησης που είναι αναδυόμενο με περισσότερους συνδέσμους και δυνατότητα να μπαίνουν ακόμα πολύ περισσότεροι σύνδεσμοι σε αυτό το μενού.

Μια εφαρμογή πάρα πολύ καλή, θα έλεγα ιδανική για ειδησεογραφικά ιστολόγια-σελίδες και όχι μόνο.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για εμπορικές σελίδες.

Για τα ιστολόγια ποικίλης ύλης ή και συγκεκριμένης θεματολογίας και ιστολόγια σχολιασμών που έχουν πιστούς επισκέπτες- αναγνώστες, είναι ιδανικό γιατί τους διευκολύνει πολύ στο να επισκέπτονται το αγαπημένο τους ιστολόγιο με ένα κλικ, όπου βρεθούν, χωρίς να χρειαστεί να το ψάχνουν με τους πλοηγούς και και αφού το έχουν βρει, μετά να το ανοίγουν.

Όλα τα μεγάλα ειδησεογραφικά ιστολόγια-σελίδες και ΜΜΕ, προσφέρουν για τους σταθερούς επισκέπτες τέτοια δυνατότητα να το κατεβάσουν στα κινητά τους και να μην χάνουν τις νέες αναρτήσεις.

Στο διαδίκτυο, πολλές φορές μια καθυστέρηση των 2-3 δευτερολέπτων μας φαίνεται μεγάλος χρόνος, έτσι μια τέτοια εφαρμογή εκτός του ότι απαιτεί λιγότερη προσπάθεια να βρίσκει ο αναγνώστης την αγαπημένη του ιστοσελίδα, βασικό είναι ότι κερδίζει και χρόνο με το να επισκέπτεται την αγαπημένη του σελίδα από όπου ενημερώνεται.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια