-->

Header Ads

Σε κάθε εξαγωγή γερμανικών βαρέων οχημάτων και οπλικών συστημάτων που φέρεται να έχουν δοθεί μίζες η Ελλάδα φιγουράρει πρώτη


Οι περισσότερες συμβάσεις για τις οποίες φέρεται να δόθηκαν μίζες σε Ελληνες κρατικούς αξιωματούχους υπογράφηκαν επί πρωθυπουργίας Κώστα Σημίτη για στρατιωτικό υλικό, ειδικότερα επί υπουργίας στο Αμυνας του Ακη Τσοχατζόπουλου και με επικεφαλής στη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών τον Ιωάννη Σμπώκο. Οπως η σύμβαση 012Β που υπεγράφη το 2000 για τρία γερμανικά υποβρύχια τύπου 214 με άσκηση δικαιώματος προαίρεσης για ένα ακόμη. Για την υπόθεση αυτή εισαγγελείς του Μονάχου εμφανίζεται να έχουν

Σε κάθε εξαγωγή γερμανικών βαρέων οχημάτων και οπλικών συστημάτων που φέρεται να έχουν δοθεί μίζες η Ελλάδα φιγουράρει πρώτη. Μεταξύ των αγοραστών δε και το υπουργείο Εθνικής Αμυνας.

Στη Siemens με το C4i και συστήματα τηλεπικοινωνιών, στη ΜΑΝ με οχήματα μικρά και μεγάλα, στην Daimler με τζιπ. Τώρα στη Ferrostaal με τα υποβρύχια τύπου 214 που ακόμα… παραλαμβάνει το Πολεμικό Ναυτικό, ενώ έχουν καταβληθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε προκαταβολές από το έτος 2000. Η κυβέρνηση βλέποντας τη λαίλαπα των αποκαλύψεων από τις γερμανικές εισαγγελικές αρχές να «χτυπά» τις κυβερνήσεις Σημίτη, όπου υπογράφηκαν και υλοποιήθηκαν οι περισσότερες «αμαρτωλές» προμήθειες, βάζει στο «μικροσκόπιο» όλες τις συμβάσεις. Κυρίως, γιατί φοβάται ότι ενδεχομένως ακολουθήσουν και νέες αποκαλύψεις για δωροδοκίες επί ημερών ΠΑΣΟΚ. Το ίδιο φαίνεται πως πράττει και η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας προκειμένου να μπορέσει, εφόσον και αν χρειασθεί, να διαχειριστεί υποθέσεις της περιόδου 1997-2002, οπότε έγινε και το μεγάλο «πάρτι» των εξοπλισμών με πρόσχημα την κρίση των Υμίων. Στο «μικροσκόπιο» δε έχει βάλει και τα αντισταθμιστικά ωφελήματα τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκαν για να βγουν οι… υποχρεώσεις, ανεβάζοντας όμως το κόστος της σύμβασης.

Οι περισσότερες συμβάσεις για τις οποίες φέρεται να δόθηκαν μίζες σε Ελληνες κρατικούς αξιωματούχους υπογράφηκαν επί πρωθυπουργίας Κώστα Σημίτη για στρατιωτικό υλικό, ειδικότερα επί υπουργίας στο Αμυνας του Ακη Τσοχατζόπουλου και με επικεφαλής στη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών τον Ιωάννη Σμπώκο. Οπως η σύμβαση 012Β που υπεγράφη το 2000 για τρία γερμανικά υποβρύχια τύπου 214 με άσκηση δικαιώματος προαίρεσης για ένα ακόμη. Για την υπόθεση αυτή εισαγγελείς του Μονάχου εμφανίζεται να έχουν εντοπίσει διαδρομές χρημάτων για «λάδωμα» που έφθαναν στην Ελλάδα, μετά από σχετική έρευνα στη γερμανική εταιρία Ferrostaal. Η εν λόγω εταιρία μαζί με την επίσης γερμανική HDW είχαν αναλάβει τη ναυπήγηση των τριών υποβρυχίων αντί ποσού 1,4 δισ. ευρώ. Μόνο για το πρωτότυπο «Παπανικολής» εκτιμάται ότι δόθηκαν μίζες ύψους 10-12 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά κατέληξαν σε Ελληνες κρατικούς αξιωματούχους για το συμβόλαιο αυτό περίπου 50 εκατ. ευρώ. Βέβαια όλες αυτές οι πληροφορίες από μαρτυρικές καταθέσεις απομένει να επιβεβαιωθούν. Δύο στελέχη της Ferrostaal πήραν ήδη το δρόμο προς τη γερμανική Δικαιοσύνη.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.

Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε

Από το Blogger.