Η κυβέρνηση του Γιώργου ακινητοποιεί τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις!!!
«Δεν γνωρίζει τίποτα το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για μειώσεις στα διατειθέμενα καύσιμα προς τις Ένοπλες Δυνάμεις». Αυτό τόνιζαν υψηλά ιστάμενα στελέχη του ΥΠΕΘΑ μιλώντας σχετικά με τα όσα διαρρέονταν από τα υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών.
Σε σχέση με τις λοιπές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα του υπουργείου, φαίνεται ότι αγγίζουν και τα επιδόματα που λαμβάνει το προσωπικό, μόνιμοι ή ΕΠΟΠ, αλλά και το πολιτικό προσωπικό του υπουργείου.
Οπωσδήποτε θα υπάρξουν αλλαγές στο τρόπο των μεταθέσεων έτσι ώστε να περικοπούν δαπάνες και από εκεί, όπως και από την μείωση των στρατοπέδων και «των πάσης φύσεως λειτουργικών δαπανών».
Το θέμα των καυσίμων φυσικά αγγίζει τον «σκληρό πυρήνα» του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων, αφού αφορά άμεσα το κεφάλαιο «εκπαίδευση». Και ίσως όχι μόνο το κεφάλαιο «εκπαίδευση»: Δημοσιεύματα ανέφεραν ότι «κοστίζουν 20 εκατ. ευρώ το χρόνο οι αναχαιτίσεις(!) των τουρκικών αεροσκαφών».
Μείωση στις ήδη μειωμένες δαπάνες για καύσιμα (οι πιλότοι της Π.Α. με το ζόρι ξεπερνούν τις 12 ώρες πτήσης τον μήνα, αντί για 20 που είναι ο αποδεκτός ΝΑΤΟϊκός χρόνος για την διατήρηση του αξιόμαχου, λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων καυσίμων για εκπαίδευση), σημαίνει ακινησία.
Και ακινησία στις Ένοπλες Δυνάμεις σημαίνει εκπαιδευτική ανεπάρκεια και συνεπώς μειωμένη επιχειρησιακή ικανότητα.
Πηγή
Σχόλιο ιστολογίου: Ο κύριος Σημίτης ως πρωθυπουργός δεν γνώριζε τους κανόνες εμπλοκής και τα Ίμια έγιναν γκρίζα ζώνη... Ο κύριος Παπανδρέου προφανώς αγνοεί τι σημαίνει μειωμένη επιχειρησιακή ικανότητα... ποιό θα είναι το τίμημα γι αυτή την πρωθυπουργική άγνοια;
Την ίδια στιγμή, στις ανατολικές ακτές του Αιγαίου, η Άγκυρα σχεδιάζει την ναυπήγηση δύο μεγάλων αρματαγωγών αποβατικών σκαφών, ενώ ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα νέα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας.
Έτσι, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της τουρκικής Ανώτατης Επιτροπής της Αμυντικής Βιομηχανίας (SSIK), αποφασίστηκαν τα άμεσα νέα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας και η αποστολή αντιπροσωπείας στο Ισραήλ στις 11 Ιανουαρίου, για τη διεξαγωγή δοκιμών πιστοποίησης και αποδοχής των UAV Heron. Επίσης η ισραηλινή εταιρεία ΙΑΙ συμφώνησε πριν από 15 μέρες να πληρώσουν ποινική ρήτρα αξίας 10 εκατ. δολαρίων, λόγω της καθυστέρησης της παράδοσης των συστημάτων Heron στις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Η πληρωμή του συγκεκριμένου προστίμου δεν θα γίνει «με ζεστό χρήμα», αλλά με την παροχή εξοπλισμού υποστήριξης και εκπαίδευσης ισόποσης αξίας από την ισραηλινή εταιρεία προς τον τουρκικό Στρατό.
Παράλληλα ανακοινώθηκε η έγκριση για την υλοποίηση των ακολούθων εξοπλιστικών προγραμμάτων.
• Αγορά 2 συστημάτων UAV των εταιρειών Kalekalip/Baykar, κάθε σύστημα θα περιλαμβάνει 3 αεροχήματα.
• Αγορά ενός τακτικού συστήματος UAV το οποίο εκτοξεύεται με τη χρήση καταπέλτη από την εταιρεία Vestel.
• Ναυπήγηση στα τουρκικά ναυπηγεία Anadolou Insaat/Alyans 2 νέων αποβατικών σκαφών τύπου LST εκτοπίσματος 6.000 τ.
• Εκσυγχρονισμός των πυροβόλων GDF-002 των 35 χλστ. της εταιρείας Oerlikon, με την αναβάθμιση των πυροβόλων σε επίπεδο AHEAD και την ολοκλήρωση του ρυμουλκούμενου υπό ανάπτυξη Συστήματος Ελέγχου Πυρός της εταιρείας Aselsan. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις. Στη σύσκεψη της 6 Ιανουαρίου δόθηκε η έγκριση για την υλοποίηση της πρώτης φάσης. Συνολικά η τουρκική Αεροπορία διαθέτει 120 πυροβόλα GDF-002 εκ των οποίων ορισμένα κατά πάσα πιθανότητα έχουν αναβαθμιστεί στο επίπεδο GDF-005.
• Αγορά 110 εκτινασσόμενων καθισμάτων της εταιρείας Martin Baker για τα αεροσκάφη Τ-38, από τον αριθμό των καθισμάτων που θα παραγγελθούν εκτιμάται ότι θα παραμείνουν σε υπηρεσία 55 αεροσκάφη από τα 69 που διαθέτει σήμερα η τουρκική Αεροπορία και τα οποία θα περάσουν από ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού.
• Αγορά κινητού εργαστηρίου Ραδιοβιολογικού πολέμου από την ισπανική εταιρεία Indra Sistemas για τον τουρκικό Στρατό.
• Αναβάθμιση του συστήματος του εθνικού συστήματος C4ISR της τουρκικής Αεροπορίας από την τουρκική εταιρεία Havelsan.
http://kostasxan.blogspot.com/2010/01/blog-post_9435.html
Σε σχέση με τις λοιπές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα του υπουργείου, φαίνεται ότι αγγίζουν και τα επιδόματα που λαμβάνει το προσωπικό, μόνιμοι ή ΕΠΟΠ, αλλά και το πολιτικό προσωπικό του υπουργείου.
Οπωσδήποτε θα υπάρξουν αλλαγές στο τρόπο των μεταθέσεων έτσι ώστε να περικοπούν δαπάνες και από εκεί, όπως και από την μείωση των στρατοπέδων και «των πάσης φύσεως λειτουργικών δαπανών».
Το θέμα των καυσίμων φυσικά αγγίζει τον «σκληρό πυρήνα» του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων, αφού αφορά άμεσα το κεφάλαιο «εκπαίδευση». Και ίσως όχι μόνο το κεφάλαιο «εκπαίδευση»: Δημοσιεύματα ανέφεραν ότι «κοστίζουν 20 εκατ. ευρώ το χρόνο οι αναχαιτίσεις(!) των τουρκικών αεροσκαφών».
Μείωση στις ήδη μειωμένες δαπάνες για καύσιμα (οι πιλότοι της Π.Α. με το ζόρι ξεπερνούν τις 12 ώρες πτήσης τον μήνα, αντί για 20 που είναι ο αποδεκτός ΝΑΤΟϊκός χρόνος για την διατήρηση του αξιόμαχου, λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων καυσίμων για εκπαίδευση), σημαίνει ακινησία.
Και ακινησία στις Ένοπλες Δυνάμεις σημαίνει εκπαιδευτική ανεπάρκεια και συνεπώς μειωμένη επιχειρησιακή ικανότητα.
Πηγή
Σχόλιο ιστολογίου: Ο κύριος Σημίτης ως πρωθυπουργός δεν γνώριζε τους κανόνες εμπλοκής και τα Ίμια έγιναν γκρίζα ζώνη... Ο κύριος Παπανδρέου προφανώς αγνοεί τι σημαίνει μειωμένη επιχειρησιακή ικανότητα... ποιό θα είναι το τίμημα γι αυτή την πρωθυπουργική άγνοια;
Την ίδια στιγμή, στις ανατολικές ακτές του Αιγαίου, η Άγκυρα σχεδιάζει την ναυπήγηση δύο μεγάλων αρματαγωγών αποβατικών σκαφών, ενώ ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα νέα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας.
Έτσι, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της τουρκικής Ανώτατης Επιτροπής της Αμυντικής Βιομηχανίας (SSIK), αποφασίστηκαν τα άμεσα νέα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας και η αποστολή αντιπροσωπείας στο Ισραήλ στις 11 Ιανουαρίου, για τη διεξαγωγή δοκιμών πιστοποίησης και αποδοχής των UAV Heron. Επίσης η ισραηλινή εταιρεία ΙΑΙ συμφώνησε πριν από 15 μέρες να πληρώσουν ποινική ρήτρα αξίας 10 εκατ. δολαρίων, λόγω της καθυστέρησης της παράδοσης των συστημάτων Heron στις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Η πληρωμή του συγκεκριμένου προστίμου δεν θα γίνει «με ζεστό χρήμα», αλλά με την παροχή εξοπλισμού υποστήριξης και εκπαίδευσης ισόποσης αξίας από την ισραηλινή εταιρεία προς τον τουρκικό Στρατό.
Παράλληλα ανακοινώθηκε η έγκριση για την υλοποίηση των ακολούθων εξοπλιστικών προγραμμάτων.
• Αγορά 2 συστημάτων UAV των εταιρειών Kalekalip/Baykar, κάθε σύστημα θα περιλαμβάνει 3 αεροχήματα.
• Αγορά ενός τακτικού συστήματος UAV το οποίο εκτοξεύεται με τη χρήση καταπέλτη από την εταιρεία Vestel.
• Ναυπήγηση στα τουρκικά ναυπηγεία Anadolou Insaat/Alyans 2 νέων αποβατικών σκαφών τύπου LST εκτοπίσματος 6.000 τ.
• Εκσυγχρονισμός των πυροβόλων GDF-002 των 35 χλστ. της εταιρείας Oerlikon, με την αναβάθμιση των πυροβόλων σε επίπεδο AHEAD και την ολοκλήρωση του ρυμουλκούμενου υπό ανάπτυξη Συστήματος Ελέγχου Πυρός της εταιρείας Aselsan. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις. Στη σύσκεψη της 6 Ιανουαρίου δόθηκε η έγκριση για την υλοποίηση της πρώτης φάσης. Συνολικά η τουρκική Αεροπορία διαθέτει 120 πυροβόλα GDF-002 εκ των οποίων ορισμένα κατά πάσα πιθανότητα έχουν αναβαθμιστεί στο επίπεδο GDF-005.
• Αγορά 110 εκτινασσόμενων καθισμάτων της εταιρείας Martin Baker για τα αεροσκάφη Τ-38, από τον αριθμό των καθισμάτων που θα παραγγελθούν εκτιμάται ότι θα παραμείνουν σε υπηρεσία 55 αεροσκάφη από τα 69 που διαθέτει σήμερα η τουρκική Αεροπορία και τα οποία θα περάσουν από ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού.
• Αγορά κινητού εργαστηρίου Ραδιοβιολογικού πολέμου από την ισπανική εταιρεία Indra Sistemas για τον τουρκικό Στρατό.
• Αναβάθμιση του συστήματος του εθνικού συστήματος C4ISR της τουρκικής Αεροπορίας από την τουρκική εταιρεία Havelsan.
http://kostasxan.blogspot.com/2010/01/blog-post_9435.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε