Δικαστική κόντρα Μπακογιάννη - Βγενόπουλου
Προσφεύγει στη δικαιοσύνη και η MIG
Ανεβαίνει το θερμόμετρο στην κόντρα ανάμεσα στην υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη και τον ισχυρό άνδρα της MIG κ. Ανδρέα Βγενόπουλο, καθώς ο τελευταίος ανακοίνωσε σήμερα ότι θα προσφύγει με τη σειρά του στη δικαιοσύνη για το θέμα της αεροπορικής σύνδεσης με την Κωνσταντινούπολη που δόθηκε στην Aegean.
Στην ανακοινωσή της η MIG σημειώνει τα εξής:
«Στο αίτημά μας να ανοίξει ο φάκελος της Aegean και να διερευνηθεί μεταξύ άλλων και η ενδεχόμενη εμπλοκή της, λόγω της γνωστής στενής φιλικής της σχέσης με την οικογένεια Βασιλάκη, ομιλεί περί λάσπης και προσφυγής στη Δικαιοσύνη λες και γνωρίζει ήδη το πόρισμα ή το γνωρίζουμε εμείς και το δημοσιεύσαμε.
» Όμως σε μια ορθώς λειτουργούσα Δημοκρατία η αίτηση για διερεύνηση μιας υπόθεσης θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται από τα εμπλεκόμενα πολιτικά πρόσωπα θετικά και όχι με απειλές και εκφοβισμό.»
Ο Όμιλος καταλήγει λέγοντας ότι η ατεκμηρίωτη και συκοφαντική αναφορά της κας Μπακογιάννη περί «εκβιασμού» απλώς για δημιουργία πολιτικών εντυπώσεων, αλλά και ο χαρακτηρισμός του αιτήματός μας για διερεύνηση μιας υπόθεσης ως "λάσπη" «μάς υποχρεώνει να προσφύγουμε στην Δικαιοσύνη».
Την πρόθεσή της να προσφύγει στη Δικαιοσύνη επαναλαμβάνει η υπουργός Εξωτερικών, κάνοντας λόγο για αδικαιολόγητη και απρόκλητη επίθεση σε βάρος της από τον πρόεδρο της MIG Ανδρέα Βγενόπουλο.
Μπακογιάννη: «Ο κ.Βγενόπουλος πετάει λάσπη»
Από την πλευρά της η κ.Μπακογιάνη σε νέα της δήλωση υποστηρίζει πως ο κ. Βγενόπουλος επιχειρεί να την εμπλέξει σε έναν επιχειρηματικό πόλεμο στον οποίο δεν έχει θέση.
«Ο κύριος Βγενόπουλος είναι εκπρόσωπος ισχυρών ελληνικών και ξένων επιχειρηματικών συμφερόντων. Σήμερα εκμεταλλεύεται την προεκλογική περίοδο για να εξυπηρετήσει τις επιδιώξεις του. Αρνούμαι να παίξω το παιχνίδι του. Δεν έχω εκβιαστεί και δεν πρόκειται να εκβιαστώ από κανέναν» προσθέτει η κ. Μπακογιάννη.
Υπεραμυνόμενη των χειρισμών του υπουργείου για τη γραμμή της Κωνσταντινούπολης, επανέλαβε πως το υπουργείο Εξωτερικών έδρασε με απόλυτη διαφάνεια και εν γνώσει όλων των εμπλεκομένων φορέων και εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
«Ο κύριος Βγενόπουλος δεν προσκομίζει κανένα στοιχείο το οποίο να δικαιολογεί τους ισχυρισμούς του. Πετάει λάσπη. Θα προσφύγω στην Δικαιοσύνη» καταλήγει.
Αερομαχίες Αegean - Οlympic Αir
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Ντελέζος
ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΧΡΙ... τελικής πτώσεως άρχισαν οι ιδιοκτήτες των αεροπορικών εταιρειών Αegean Αirlines και Οlympic Αir, πριν καν η δεύτερη προλάβει να δραστηριοποιηθεί στη θέση της Ολυμπιακής.
Με αφορμή την ανακοίνωση του πτητικού προγράμματος της Οlympic Αir, που αρχίζει δρομολόγια στις 29 Σεπτεμβρίου, η διοίκηση της Αegean Αirlines έστειλε εξώδικο στον υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και στη διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), απαιτώντας το «ψαλίδισμα» των δρομολογίων της νέας Ολυμπιακής.
Ειδικότερα, με αφορμή και τη ματαίωση του διαγωνισμού για τις 24 επιδοτούμενες άγονες γραμμές- απόφαση την οποία η διοίκηση της Αegean Αirlines χαρακτηρίζει αδικαιολόγητη- ο πρόεδρος της Αegean κ. Θ. Βασιλάκης υποστηρίζει πως μέχρι την ολοκλήρωση του νέου διαγωνισμού (περίπου σε τρεις μήνες) θα πρέπει να γίνει ανακατανομή των άγονων δρομολογίων στις επτά εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.
Μάλιστα η εταιρεία καλεί την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να ζητήσει «την ανάκληση του προγράμματος της Οlympic Αir, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις άγονες γραμμές, αλλά και τις περισσότερες πτήσεις που προκύπτουν από διακρατικές συμφωνίες, καθώς δεν έχει κανένα νόμιμο δικαίωμα σε αυτές».
Χωρίς επιδότηση
Χθες η διοίκηση της Οlympic Αir, περνώντας στην αντεπίθεση, πρότεινε την κάλυψη όλων των άγονων γραμμών χωρίς επιδότηση. Συγκεκριμένα, η διοίκηση της ΜΙG ανακοίνωσε ότι πρότεινε στη θυγατρική της Οlympic Αir την κάλυψη του συνόλου των δρομολογίων χωρίς ούτε ένα ευρώ.
Στη σχετική ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, τονίζεται: «Η Αegean προτάσσοντας “το κοινωνικό συμφέρον”, έχει προτείνει στην ΥΠΑ να αναλάβει τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το “συμβολικό” αντιστάθμισμα του 50% της υφιστάμενης σήμερα επιδότησης. Η ΜΙG βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το “συμβολικό” μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
KAI
Ξέσπασε πόλεμος για τις πτήσεις της Αegean
Επίθεση Βγενόπουλου κατά Ντόρας - Με προσφυγή απαντά η υπουργός Εξωτερικών
Νέα σφοδρή επίθεση - τη δεύτερη μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα- κατά της υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη εξαπέλυσε χθες ο όμιλος ΜΙG του κ. Ανδρέα Βγενόπουλου, κάνοντας λόγο για «ενδεχόμενη εμπλοκή της» σε διοικητικές πράξεις που ενίσχυσαν «υπογείως» την Αegean Αirlines.
Η ΜΙG, ιδιοκτήτρια πλέον της Οlympic Αir, ανακοίνωσε ότι θα ζητήσει από τη νέα κυβέρνηση να ανοίξει τον φάκελο Αegean, καθώς αμφισβητεί ευθέως τον τρόπο με τον οποίο τα τελευταία χρόνια «ανδρώθηκε» εις βάρος της κρατικής Ολυμπιακής.
Ακόμα, αφήνει σαφείς αιχμές με τη μορφή ερωτημάτων για ενδεχόμενη εμπλοκή της κ. Μπακογιάννη στην αδειοδότηση της Αegean να εκτελεί πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη. Παράλληλα, διατυπώνει το ερώτημα πώς με την ανοχή της υπουργού Εξωτερικών, που διατηρεί φιλικές σχέσεις με την οικογένεια Βασιλάκη της Αegean, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) έδωσε άδεια για πτήσεις από τη Σμύρνη στην Αθήνα σε τουρκική εταιρεία που εκτελεί δρομολόγια στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου.
Άμεση ήταν η απάντηση της κ. Μπακογιάννη, η οποία δηλώνει ότι για τη λάσπη που δέχεται θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Η υπουργός Εξωτερικών αποδίδει τις επιθέσεις του κ. Βγενόπουλου σε προσπάθεια εμπλοκής της «σε έναν επιχειρηματικό πόλεμο», στον οποίο- όπως η ίδια τονίζει - είναι προφανές ότι δεν έχει θέση. Στην ανακοίνωσή της η κ. Μπακογιάννη επισημαίνει: «Ο κ. Βγενόπουλος είναι εκπρόσωπος ισχυρών ελληνικών και ξένων επιχειρηματικών συμφερόντων. Σήμερα, εκμεταλλεύεται την προεκλογική περίοδο για να εξυπηρετήσει τις επιδιώξεις του. Αρνούμαι να παίξω το παιχνίδι του. Δεν έχω εκβιαστεί και δεν πρόκειται να εκβιαστώ από κανέναν». Είχε προηγηθεί η σκληρή ανακοίνωση της ΜΙG, στην οποία μεταξύ άλλων τονιζόταν: «Είναι γνωστό σε όλους όσοι ασχολούνται με τον χώρο των αερομεταφορών, και όχι μόνο, ότι η Αegean ενισχύθηκε και “ανδρώθηκε” θεαματικά τα τελευταία χρόνια εις βάρος της Ολυμπιακής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη σημαντική διεύρυνση των ζημιών της Ολυμπιακής και την επιβάρυνση με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του Δημοσίου, δηλαδή όλων των Ελλήνων πολιτών».
Τα έξι ερωτήματα
Σύμφωνα με τη ΜΙG, από τη διαδικασία αδειοδότησης της Αegean να πραγματοποιεί πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη έχουν ανακύψει, με τη συνδρομή και της δημοσιογραφικής έρευνας, έξι σημαντικά ερωτηματικά:
1 Είναι αλήθεια ότι η ΥΠΑ δέχθηκε να δώσει τη σχετική άδεια στην Αegean βάσει ενός Μνημονίου Κατανόησης (Μemorandum of Understanding) προτού υπάρξει διακρατική συμφωνία, η οποία έπρεπε να κυρωθεί από τη Βουλή;
2 Είναι αλήθεια ότι βάσει αυτού του Μνημονίου η ΥΠΑ έδωσε άδεια για πτήσεις Σμύρνη-Αθήνα και σε τουρκική εταιρεία, που κάνει πτήσεις στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου;
3 Είναι αλήθεια ότι από αυτό το Μνημόνιο εξυπηρετείται μόνον ο τουρισμός της Τουρκίας (Αθήνα-Σμύρνη) και φυσικά και η Αegean, αφού η κίνηση μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας εξυπηρετούνταν και πριν και μάλιστα με πλεονάζουσα χωρητικότητα;
4 Για ποιον λόγο η ελληνική πλευρά αξίωνε την υπογραφή αυτού του Μνημονίου και μάλιστα «επειγόντως»;
5 Είναι αλήθεια ότι η σύμπραξη του υπουργείου Εξωτερικών με την ΥΠΑ για την υπογραφή του Μνημονίου έγινε με πλήρη άγνοια του αρμόδιου υπουργείου Μεταφορών;
6 Είναι αλήθεια ότι μετά την πρόσφατη απομάκρυνση του Διοικητή της ΥΠΑ το υπουργείο Μεταφορών έχει αναθέσει σε ειδική επιτροπή την πιθανή επανεξέταση της σχετικής διαδικασίας αδειοδότησης;
Ο πρόεδρος της Αegean Θεόδωρος Βασιλάκης, σηκώνοντας το γάντι που του έριξε ο κ. Βγενόπουλος, δήλωσε χθες ότι το «πάρτι» δεν τελείωσε, όπως λέει η ΜΙG, αλλά αντίθετα «τώρα αρχίζει και θα είναι μια γιορτή προσφοράς και ποιοτικής αναβάθμισης των αερομεταφορών».
Απαντώντας στις καταγγελίες του κ. Βγενόπουλου, ο κ. Βασιλάκης τόνισε ότι «η προσπάθεια απαξίωσης μιας τόσο σημαντικής προσφοράς όπως της Αegean, με δηλώσεις από ανθρώπους που τώρα μπαίνουν και μαθαίνουν για πρώτη φορά τον χώρο, είναι πρωτοποριακή. Ελπίζουμε να μη γίνει καθεστώς».
Αναφερόμενος στην υπόθεση του δρομολογίου της Κωνσταντινούπολης, ο κ. Βασιλάκης υποστήριξε ότι η συμφωνία για δεύτερο αερομεταφορέα στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης είχε επικυρωθεί το 1996, ενώ η Αegean είχε διοριστεί δεύτερος αερομεταφορέας από το 2004 και από τότε προσπαθούσε να πάρει slot.
Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Στο στόχαστρο η διαδικασία αδειοδότησης της Αegean να πραγματοποιεί πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη
Η παλιά Ολυμπιακή στις άγονες γραμμές
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ζωής στις Ολυμπιακές Αερογραμμές ώς το τέλος του έτους, προκειμένου να συνεχιστεί η κάλυψη των 24 δρομολογίων της άγονης γραμμής, έδωσε χθες με απόφασή του το υπουργείο Μεταφορών. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, για την απόφαση αυτή ελήφθη υπόψη μεταξύ άλλων και το γεγονός ότι οι Ο.Α. μπορούν να αξιοποιήσουν τον στόλο και την επιχειρησιακή ετοιμότητα της νέας εταιρείας Οlympic Αir ως θυγατρικής και μάλιστα χωρίς την κρατική επιδότηση. Με την επιφύλαξη να τη μελετήσουν δέχτηκαν την απόφαση του υπουργείου οι εκπρόσωποι της Αegean Αirlines.
ΤΑ ΝΕΑ ΟΝ LINE
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε