Τούρκοι επενδυτές φεύγουν από την ελληνική αγορά
Μόνον η εταιρεία ενδυμάτων «Κoton» δήλωσε μέχρι τώρα ότι παραμένει στην Ελλάδα παρά την πτώση του τζίρου της
Όσοι παρακολουθούν από κοντά τα τουρκικά δρώμενα, μεταξύ άλλων είναι βέβαιο πως διαπίστωσαν ότι, οι Τούρκοι περισσότερο επιδίδονται σε επικοινωνιακή πολιτική, παρά ουσίας. Το κακό είναι ότι, αυτό που έχουν διαπιστώσει όλοι, δεν φαίνεται να έγινε αντιληπτό στο ελληνικό ΥΠΕΞ και «πέφτει στην μπλόφα».
Ανακοινώνουν φερ’ ειπείν ότι θα αγοράσουν 800 άρματα, συζητούν με τις εταιρίες για 400 και στο τέλος παραγγέλνουν 100. Η εντύπωση όμως, ότι πρόκειται για αγορά 800 αρμάτων, έμεινε.
Το ίδιο πράττουν και τώρα, εκμεταλλευόμενοι την οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Γεμίζουν οι εφημερίδες τους -και αναδημοσιεύονται από μας- με ειδήσεις περί αγοράς νησιών, επιχειρήσεων κ.ά. παρόμοια, που μας εμβάλλουν σε ανησυχία. Κάποια από αυτά μπορεί να γίνουν αλλά σε πολύ μικρότερη έκταση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να εφησυχάζουμε, ιδιαίτερα στην πολιτιστική επεκτατική πολιτική, όπως αναφέρουμε σε άλλο σημείωμά μας.
Ποια είναι η πραγματικότητα: Από ρεπορτάζ του Serkan Meriç στα «Turkish Greek News» διαπιστώνεται ότι οι τουρκικές εταιρίες, λόγω των δυσχερών οικονομικών συνθηκών περικόπτουν τις επενδύσεις και αποσύρονται από την ελληνική αγορά. Μόνον η εταιρεία ενδυμάτων «Κoton» δήλωσε μέχρι τώρα ότι παραμένει στην Ελλάδα παρά την πτώση του τζίρου της και ψάχνει να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία.
Ο κ. Yalçın Ayaydın, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της, δήλωσε:
«Πριν από την οικονομική κρίση όλα ήταν καλά. Η κρίση επηρέασε πολύ τις δουλειές μας. Πρόκειται για την μεγάλη πτώση του τζίρου. Όμως, οι κρίσεις από την άλλη, σημαίνουν ευκαιρίες. Η κρίση παράγει και ευκαιρίες. Παραδείγματος χάριν, τα ενοίκια είναι πολύ χαμηλά και θέλουμε να επεκταθούμε».
Όμως, η άλλη εταιρεία ενδυμάτων «Ipekyol» έκλεισε τα 8 καταστήματα της και ο νέος προορισμός της είναι η Ρωσία. Το ίδιο και η αλυσίδα μόδας «Gizia», η οποία μεταβίβασε τα τρία καταστήματα που είχε στην Ελλάδα και αποσύρθηκε από την ελληνική αγορά. Οι τουρκικές εταιρίες δηλώνουν στην τουρκική εφημερίδα Radikal, ότι εξαιτίας της κρίσης έχουν αδειάσει τα εμπορικά κέντρα στην Ελλάδα.
Η γνωστή τούρκικη αλυσίδα εστίασης «Tike», λόγω της κρίσης ακολουθεί και αυτή πολιτική συρρίκνωσης. Κλείνει δύο από τα εστιατόρια της στην Αθήνα. Και επειδή σωστά παρατήρησε ο κ. Yalçın Ayaydın, ότι η κρίση μπορεί να γίνει ευκαιρία, ελπίζεται ότι θα σπεύσουν να καλύψουν μερικώς το κενό, ελληνικές εταιρίες.
Ο Μακεδών
http://voria.gr/
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/blog-post_5816.html
Όσοι παρακολουθούν από κοντά τα τουρκικά δρώμενα, μεταξύ άλλων είναι βέβαιο πως διαπίστωσαν ότι, οι Τούρκοι περισσότερο επιδίδονται σε επικοινωνιακή πολιτική, παρά ουσίας. Το κακό είναι ότι, αυτό που έχουν διαπιστώσει όλοι, δεν φαίνεται να έγινε αντιληπτό στο ελληνικό ΥΠΕΞ και «πέφτει στην μπλόφα».
Ανακοινώνουν φερ’ ειπείν ότι θα αγοράσουν 800 άρματα, συζητούν με τις εταιρίες για 400 και στο τέλος παραγγέλνουν 100. Η εντύπωση όμως, ότι πρόκειται για αγορά 800 αρμάτων, έμεινε.
Το ίδιο πράττουν και τώρα, εκμεταλλευόμενοι την οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Γεμίζουν οι εφημερίδες τους -και αναδημοσιεύονται από μας- με ειδήσεις περί αγοράς νησιών, επιχειρήσεων κ.ά. παρόμοια, που μας εμβάλλουν σε ανησυχία. Κάποια από αυτά μπορεί να γίνουν αλλά σε πολύ μικρότερη έκταση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να εφησυχάζουμε, ιδιαίτερα στην πολιτιστική επεκτατική πολιτική, όπως αναφέρουμε σε άλλο σημείωμά μας.
Ποια είναι η πραγματικότητα: Από ρεπορτάζ του Serkan Meriç στα «Turkish Greek News» διαπιστώνεται ότι οι τουρκικές εταιρίες, λόγω των δυσχερών οικονομικών συνθηκών περικόπτουν τις επενδύσεις και αποσύρονται από την ελληνική αγορά. Μόνον η εταιρεία ενδυμάτων «Κoton» δήλωσε μέχρι τώρα ότι παραμένει στην Ελλάδα παρά την πτώση του τζίρου της και ψάχνει να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία.
Ο κ. Yalçın Ayaydın, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της, δήλωσε:
«Πριν από την οικονομική κρίση όλα ήταν καλά. Η κρίση επηρέασε πολύ τις δουλειές μας. Πρόκειται για την μεγάλη πτώση του τζίρου. Όμως, οι κρίσεις από την άλλη, σημαίνουν ευκαιρίες. Η κρίση παράγει και ευκαιρίες. Παραδείγματος χάριν, τα ενοίκια είναι πολύ χαμηλά και θέλουμε να επεκταθούμε».
Όμως, η άλλη εταιρεία ενδυμάτων «Ipekyol» έκλεισε τα 8 καταστήματα της και ο νέος προορισμός της είναι η Ρωσία. Το ίδιο και η αλυσίδα μόδας «Gizia», η οποία μεταβίβασε τα τρία καταστήματα που είχε στην Ελλάδα και αποσύρθηκε από την ελληνική αγορά. Οι τουρκικές εταιρίες δηλώνουν στην τουρκική εφημερίδα Radikal, ότι εξαιτίας της κρίσης έχουν αδειάσει τα εμπορικά κέντρα στην Ελλάδα.
Η γνωστή τούρκικη αλυσίδα εστίασης «Tike», λόγω της κρίσης ακολουθεί και αυτή πολιτική συρρίκνωσης. Κλείνει δύο από τα εστιατόρια της στην Αθήνα. Και επειδή σωστά παρατήρησε ο κ. Yalçın Ayaydın, ότι η κρίση μπορεί να γίνει ευκαιρία, ελπίζεται ότι θα σπεύσουν να καλύψουν μερικώς το κενό, ελληνικές εταιρίες.
Ο Μακεδών
http://voria.gr/
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/blog-post_5816.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε