Η τεχνολογία LNG στην Ελλάδα
Ν. Λυγερός
Η τεχνολογία LNG προχωρά με εντυπωσιακό τρόπο σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το φυσικό αέριο είναι μια πράσινη ενέργεια και όταν είναι υγροποιημένο έχει καλύτερη απόδοση στους κινητήρες. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους αποθήκευσης, αφού η θερμοκρασία στους - 162 oC επιτρέπει ένα συντελεστή της τάξης των 600. Κατά συνέπεια είναι ακόμα καλύτερο και από το CNG που λειτουργεί με 200 ατμόσφαιρες, ενώ το LNG λειτουργεί με μία. Αυτή η ιδιότητα προσφέρει τη δυνατότητα να έχουμε μικρότερους σταθμούς αποθήκευσης. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι έχουμε στη διάθεσή μας μία τεχνολογία ακόμα και για οχήματα, όπως είναι τα φορτηγά και τα λεωφορεία σε πρώτη φάση, αλλά είναι αναμενόμενο να έχουμε σε μικρό χρονικό διάστημα και το ανάλογο για αυτοκίνητα. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε από τώρα κινητούς σταθμούς προμήθειας δίχως να υπάρχει καμιά τεχνική δυσκολία. Και αυτό μπορεί να γίνει στην ξηρά αλλά βέβαια και σε λιμάνια. Έτσι μπορούμε και στην Ελλάδα να προχωρήσουμε και σε αυτήν την τεχνολογία για να μην έχουμε τους κλασικούς ρύπους του πετρελαίου, αφού με την καύση του φυσικού αερίου έχουμε ως προϊόντα διοξείδιο του άνθρακα και νερό, πράγμα το οποίο είναι πολύ σημαντικό και για τα νησιά μας, αλλά και για περιοχές που είναι πιο δύσκολα προσβάσιμες. Δίχως να ξεχάσουμε και τη δυνατότητα καραβιών που λειτουργούν άμεσα με LNG.
http://www.lygeros.org/articles.php?n=15854&l=gr
Η τεχνολογία LNG προχωρά με εντυπωσιακό τρόπο σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το φυσικό αέριο είναι μια πράσινη ενέργεια και όταν είναι υγροποιημένο έχει καλύτερη απόδοση στους κινητήρες. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους αποθήκευσης, αφού η θερμοκρασία στους - 162 oC επιτρέπει ένα συντελεστή της τάξης των 600. Κατά συνέπεια είναι ακόμα καλύτερο και από το CNG που λειτουργεί με 200 ατμόσφαιρες, ενώ το LNG λειτουργεί με μία. Αυτή η ιδιότητα προσφέρει τη δυνατότητα να έχουμε μικρότερους σταθμούς αποθήκευσης. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι έχουμε στη διάθεσή μας μία τεχνολογία ακόμα και για οχήματα, όπως είναι τα φορτηγά και τα λεωφορεία σε πρώτη φάση, αλλά είναι αναμενόμενο να έχουμε σε μικρό χρονικό διάστημα και το ανάλογο για αυτοκίνητα. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε από τώρα κινητούς σταθμούς προμήθειας δίχως να υπάρχει καμιά τεχνική δυσκολία. Και αυτό μπορεί να γίνει στην ξηρά αλλά βέβαια και σε λιμάνια. Έτσι μπορούμε και στην Ελλάδα να προχωρήσουμε και σε αυτήν την τεχνολογία για να μην έχουμε τους κλασικούς ρύπους του πετρελαίου, αφού με την καύση του φυσικού αερίου έχουμε ως προϊόντα διοξείδιο του άνθρακα και νερό, πράγμα το οποίο είναι πολύ σημαντικό και για τα νησιά μας, αλλά και για περιοχές που είναι πιο δύσκολα προσβάσιμες. Δίχως να ξεχάσουμε και τη δυνατότητα καραβιών που λειτουργούν άμεσα με LNG.
http://www.lygeros.org/articles.php?n=15854&l=gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε