Αυτό και αν είναι πρόοδος...Η κρατική ασέβεια προς τους φόρους του λαού.
Του Γιώργου Κράλογλου
Ενάντια στον Μητσοτάκη οι δυνάμεις της προόδου... αν πουλήσει ΔΕΚΟ. Λεφτά δεν έχουμε. Βλάκες όμως για 4 δισ. από φόρους έχουμε. Το είπε το κόμμα...
Ας αφήσουμε όμως, προς ώρας, και τον κ. Μητσοτάκη με τους προγραμματισμούς του στην πολιτική αποκρατικοποίησης και τη γνωστή μπουρδολογία της αριστεράς και της προόδου…
Ας τους αφήσουμε για να δούμε τη δική μας τύφλα… Να νοιαστούμε για τις μαύρες μέρες που θα ξημερώσουν, όσο παραμένουμε ενδοτικοί σε παλαβούς και ανεγκέφαλους…
Το κράτος που παρέλαβε ο κ. Μητσοτάκης με την μορφή ΔΕΚΟ (της κακιάς ώρας) ή του (ανίκανου και φαλιρισμένου) κρατικού βιομήχανου και επιχειρηματία (νικέλιο, ζάχαρη, αυτοκίνητα, ναυπηγεία και άλλες μονάδες για πέταμα) χρειάζεται πολλά λεφτά.
Χρειάζεται, άλλα 4 δισ. ευρώ (το λιγότερο) να κρατηθεί στα ποδάρια του. Άγνωστο δε, τι θα μας ζητήσει αύριο. Μόνο η ΔΕΗ ψάχνει για 2 δισ. Και με το καλημέρα του κ. Μητσοτάκη, ακολουθεί ότι δεν μπορούμε να φαντασθούμε ….
Από την άλλη, για τα "παντρολογήματα" (έστω και με "γαμπρούς" τα παλιοσίδερα…) της ΛΑΡΚΟ, ΕΒΖ, ΕΛΒΟ και των ναυπηγείων, χρειαζόμαστε "προικιά (από χρωστούμενα) πάνω από 1 δισ. που ακόμη κανείς δεν τολμάει να μας πει πως θα πληρωθούν…
Μόνο η ΛΑΡΚΟ θέλει πάνω από 500 εκατ. ευρώ ακόμη και αν την διαλύσουμε. Πρόκειται για "φέσια" που δεν τα γλιτώνουμε.
Για τις δυνάμεις όμως της αριστεράς και της προόδου… πέρα βρέχει. Μιας και δεν έχουν να χάσουν τίποτε, αν γεμίσουν τα χέρια των συντρόφων ντουντούκες και τους βγάλουν στον δρόμο. Γι αυτό και ξεσκονίζουν παλιές κασέτες με το δίκιο του (κρατικού) εργάτη. Τον ιδιωτικό τον έχουν ξεχασμένο… για να μην πω κάτι πιο βαρύ...
Θυμάμαι μια σπαρταριστή "συνέντευξη" συντρόφου από την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), σε μια από τις μάχες να μην φύγει το μαγαζί… από τα χέρια του κράτους. Έλεγε στο μικρόφωνο μιας κρατικής τηλεόρασης, "…αγώνας μας να μείνει κρατική η ΕΛΒΟ είναι για το λαϊκό δικαίωμα στην άμυνα…". Μου ήρθε στον νου γράφοντας το σημερινό σημείωμα με αφορμή το ρεπορτάζ του Capital.gr "Νέο εγχείρημα πώλησης της ΕΛΒΟ" στο οποίο γίνονται και οι αναφορές της γνωστής κρατικής ασέβειας προς τους φόρους τους λαού.
Ο λόγος για την ΕΛΒΟ που ήταν η τραγική κατάληξη της κρατικοποίησης της ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕ , (θυγατρική τις αυστριακής Steyr που ήρθε στην Ελλάδα το 1972), το 1987 σε δόξα της κρατικοδίαιτης και ελεγχόμενης οικονομίας μας.
Και για να καταλάβουμε πως "δικαιώθηκε" τότε ο αγώνας… του εργατοπατερισμού (αυτός που θέλουν να ξαναδικαιώσουν σήμερα οι αριστεροί της προόδου σε βάρος της τσέπης μας) ας συμπεριλάβουμε, στις σκέψεις μας, και τα εξής.
Το 1987 οι εργατοπατέρες που παρέλαβαν την ΕΛΒΟ (σε ημερίδα που οργάνωσαν στην Βόρεια Ελλάδα) ομολόγησαν πως το κράτος, μιλώντας και για κρατικοποιήσεις στα αυτοκίνητα, είχε υποσχεθεί πολιτική για ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας από το 1985. Πολιτική όμως (είπαν) που κανείς δεν την είδε και κανείς δεν άκουσε.
Τότε, λίγο πιο πέρα, στον Βόλο, επίσης το 1987, αγωνιζόταν να σταθεί και η ιδιωτική Nissan των Θεοχαράκηδων . Είχε ιδρυθεί μια 10ετία πριν ,το 1975-76. Και δεν έβλεπε όχι μόνο πολιτική, αλλά ούτε φιλική διάθεση από την Πολιτεία. Αποτέλεσμα ήταν η απόφαση για λουκέτο (το 1987-88) ,το οποίο και μπήκε λίγα χρόνια μετά.
Η ΕΛΒΟ όμως (που οι εργατοπατέρες της είχαν μεγαλύτερη δύναμη) χώθηκε στο κράτος.
Την φορτώθηκε ο λαός, ο οποίος ενώ δεν κέρδισε απολύτως τίποτε από την κρατικοποίηση, πλήρωσε και 100 εκατ. ευρώ , μέσα στην οικονομική κρίση ( από το 2011 μέχρι και το 2014) για να την κρατήσει να κάνει (σήμερα) τι; Κάποιες παραγγελίες από την επίσης για κλείσιμο κρατική ΟΑΣΘ.
Συμπέρασμα. Για το φαλιρισμένο κράτος "βιομήχανο" και "επιχειρηματία" , που πληρώνουμε από τους φόρους μας, ποτέ δεν βάλαμε δεκάρα κέρδος στην τσέπη μας!!. Θα τον πληρώσουμε όμως άλλα 4 δισ. για να λέει ο εργατοπατέρας το δικαίωμα του λαού στην άμυνα!! Οι τευτλοπαραγωγοί της ΕΒΖ θα επιστρέφουν ό,τι παίρνουν σε φόρους για να την σώσουν!!. Τα κρατικά αυτοκίνητα της ΕΛΒΟ τα πληρώσαμε με 100 εκατ. (μετά το 2011) για να τα σώσουμε!! Και το κρατικό νικέλιο ΛΑΡΚΟ θα μας στοιχίσει και τα 500 εκατ. που χρωστάει, για να πουληθεί!! Όλα αυτά, στην Ελλάδα και μόνο στην Ελλάδα, αποκαλούνται πρόοδος!!
george.kraloglou@capital.gr
Ενάντια στον Μητσοτάκη οι δυνάμεις της προόδου... αν πουλήσει ΔΕΚΟ. Λεφτά δεν έχουμε. Βλάκες όμως για 4 δισ. από φόρους έχουμε. Το είπε το κόμμα...
Ας αφήσουμε όμως, προς ώρας, και τον κ. Μητσοτάκη με τους προγραμματισμούς του στην πολιτική αποκρατικοποίησης και τη γνωστή μπουρδολογία της αριστεράς και της προόδου…
Ας τους αφήσουμε για να δούμε τη δική μας τύφλα… Να νοιαστούμε για τις μαύρες μέρες που θα ξημερώσουν, όσο παραμένουμε ενδοτικοί σε παλαβούς και ανεγκέφαλους…
Το κράτος που παρέλαβε ο κ. Μητσοτάκης με την μορφή ΔΕΚΟ (της κακιάς ώρας) ή του (ανίκανου και φαλιρισμένου) κρατικού βιομήχανου και επιχειρηματία (νικέλιο, ζάχαρη, αυτοκίνητα, ναυπηγεία και άλλες μονάδες για πέταμα) χρειάζεται πολλά λεφτά.
Χρειάζεται, άλλα 4 δισ. ευρώ (το λιγότερο) να κρατηθεί στα ποδάρια του. Άγνωστο δε, τι θα μας ζητήσει αύριο. Μόνο η ΔΕΗ ψάχνει για 2 δισ. Και με το καλημέρα του κ. Μητσοτάκη, ακολουθεί ότι δεν μπορούμε να φαντασθούμε ….
Από την άλλη, για τα "παντρολογήματα" (έστω και με "γαμπρούς" τα παλιοσίδερα…) της ΛΑΡΚΟ, ΕΒΖ, ΕΛΒΟ και των ναυπηγείων, χρειαζόμαστε "προικιά (από χρωστούμενα) πάνω από 1 δισ. που ακόμη κανείς δεν τολμάει να μας πει πως θα πληρωθούν…
Μόνο η ΛΑΡΚΟ θέλει πάνω από 500 εκατ. ευρώ ακόμη και αν την διαλύσουμε. Πρόκειται για "φέσια" που δεν τα γλιτώνουμε.
Για τις δυνάμεις όμως της αριστεράς και της προόδου… πέρα βρέχει. Μιας και δεν έχουν να χάσουν τίποτε, αν γεμίσουν τα χέρια των συντρόφων ντουντούκες και τους βγάλουν στον δρόμο. Γι αυτό και ξεσκονίζουν παλιές κασέτες με το δίκιο του (κρατικού) εργάτη. Τον ιδιωτικό τον έχουν ξεχασμένο… για να μην πω κάτι πιο βαρύ...
Θυμάμαι μια σπαρταριστή "συνέντευξη" συντρόφου από την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), σε μια από τις μάχες να μην φύγει το μαγαζί… από τα χέρια του κράτους. Έλεγε στο μικρόφωνο μιας κρατικής τηλεόρασης, "…αγώνας μας να μείνει κρατική η ΕΛΒΟ είναι για το λαϊκό δικαίωμα στην άμυνα…". Μου ήρθε στον νου γράφοντας το σημερινό σημείωμα με αφορμή το ρεπορτάζ του Capital.gr "Νέο εγχείρημα πώλησης της ΕΛΒΟ" στο οποίο γίνονται και οι αναφορές της γνωστής κρατικής ασέβειας προς τους φόρους τους λαού.
Ο λόγος για την ΕΛΒΟ που ήταν η τραγική κατάληξη της κρατικοποίησης της ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕ , (θυγατρική τις αυστριακής Steyr που ήρθε στην Ελλάδα το 1972), το 1987 σε δόξα της κρατικοδίαιτης και ελεγχόμενης οικονομίας μας.
Και για να καταλάβουμε πως "δικαιώθηκε" τότε ο αγώνας… του εργατοπατερισμού (αυτός που θέλουν να ξαναδικαιώσουν σήμερα οι αριστεροί της προόδου σε βάρος της τσέπης μας) ας συμπεριλάβουμε, στις σκέψεις μας, και τα εξής.
Το 1987 οι εργατοπατέρες που παρέλαβαν την ΕΛΒΟ (σε ημερίδα που οργάνωσαν στην Βόρεια Ελλάδα) ομολόγησαν πως το κράτος, μιλώντας και για κρατικοποιήσεις στα αυτοκίνητα, είχε υποσχεθεί πολιτική για ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας από το 1985. Πολιτική όμως (είπαν) που κανείς δεν την είδε και κανείς δεν άκουσε.
Τότε, λίγο πιο πέρα, στον Βόλο, επίσης το 1987, αγωνιζόταν να σταθεί και η ιδιωτική Nissan των Θεοχαράκηδων . Είχε ιδρυθεί μια 10ετία πριν ,το 1975-76. Και δεν έβλεπε όχι μόνο πολιτική, αλλά ούτε φιλική διάθεση από την Πολιτεία. Αποτέλεσμα ήταν η απόφαση για λουκέτο (το 1987-88) ,το οποίο και μπήκε λίγα χρόνια μετά.
Η ΕΛΒΟ όμως (που οι εργατοπατέρες της είχαν μεγαλύτερη δύναμη) χώθηκε στο κράτος.
Την φορτώθηκε ο λαός, ο οποίος ενώ δεν κέρδισε απολύτως τίποτε από την κρατικοποίηση, πλήρωσε και 100 εκατ. ευρώ , μέσα στην οικονομική κρίση ( από το 2011 μέχρι και το 2014) για να την κρατήσει να κάνει (σήμερα) τι; Κάποιες παραγγελίες από την επίσης για κλείσιμο κρατική ΟΑΣΘ.
Συμπέρασμα. Για το φαλιρισμένο κράτος "βιομήχανο" και "επιχειρηματία" , που πληρώνουμε από τους φόρους μας, ποτέ δεν βάλαμε δεκάρα κέρδος στην τσέπη μας!!. Θα τον πληρώσουμε όμως άλλα 4 δισ. για να λέει ο εργατοπατέρας το δικαίωμα του λαού στην άμυνα!! Οι τευτλοπαραγωγοί της ΕΒΖ θα επιστρέφουν ό,τι παίρνουν σε φόρους για να την σώσουν!!. Τα κρατικά αυτοκίνητα της ΕΛΒΟ τα πληρώσαμε με 100 εκατ. (μετά το 2011) για να τα σώσουμε!! Και το κρατικό νικέλιο ΛΑΡΚΟ θα μας στοιχίσει και τα 500 εκατ. που χρωστάει, για να πουληθεί!! Όλα αυτά, στην Ελλάδα και μόνο στην Ελλάδα, αποκαλούνται πρόοδος!!
george.kraloglou@capital.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε