Σούπερ μάρκετ της Πάτρας που κάνει ντιλίβερι, δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες λόγω… κορονοϊού
Τρέχουν και δεν προλαβαίνουν, οι υπάλληλοι σούπερ μάρκετ της Πάτρας που έχουν αναλάβει την αρμοδιότητα της κατ’ οίκον παράδοσης αγορών σε καταναλωτές που ζητούν οι αγορές τους να «πάνε» στο σπίτι!
Τις τελευταίες ημέρες μετά και την ανακοίνωση του πρώτου επιβεβαιωμένου κρούσματος κορονοϊου – 66χρονος από την Αμαλιάδα- και τις επίσημες ενημερώσεις που ακολούθησαν για αύξηση των ατόμων που έχουν βρεθεί θετικοί και απευθύνθηκαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Παναγία η Βοήθεια» στο Ρίο (Νοσοκομείο αναφοράς), έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση πολιτών, κυρίως ηλικιωμένοι που αποφεύγουν τις μετακινήσεις ακόμα και για τα ψώνια της ημέρας.
Η κατάσταση αυτή έχει ςς αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές να κάνουν τηλεφωνικά τις παραγγελίες τους και να «αξιοποιούν» την υπηρεσία της κατ’ οικον τροφοδοσίας.
Τι παραγγέλνουν
Την ίδια ώρα αυξημένη ζήτηση παρατηρείται σε συγκεκριμένα είδη διατροφής μακράς διάρκειας, όπως σε ζυμαρικά, αλεύρι, ζάχαρη, όσπρια, γάλα κονσέρβας κ.α, αλλά και σε είδη απολύμανσης και καθαριότητας, όπως χλωρίνη, οινόπνευμα, χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες) και μαντιλάκια ατομικής υγιεινής. Σε αρκετές περιπτώσεις παρατηρείται το φαινόμενα τα ράφια των Σούπερ Μάρκετ που “φιλοξενούν” τα παραπάνω προϊόντα να αδειάζουν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news, το βράδυ της Παρασκευής, οπότε απολυμαντικά και αντιβακτιριδιακά συγκεκριμένης εταιρείας είχαν εξαφανιστεί, σε σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στον κόμβο της Περιβόλας, ενώ το πρωί του Σαββάτου μπορούσε κάποιος να τα βρει.
Πηγή: tempo24.news
Τις τελευταίες ημέρες μετά και την ανακοίνωση του πρώτου επιβεβαιωμένου κρούσματος κορονοϊου – 66χρονος από την Αμαλιάδα- και τις επίσημες ενημερώσεις που ακολούθησαν για αύξηση των ατόμων που έχουν βρεθεί θετικοί και απευθύνθηκαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Παναγία η Βοήθεια» στο Ρίο (Νοσοκομείο αναφοράς), έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση πολιτών, κυρίως ηλικιωμένοι που αποφεύγουν τις μετακινήσεις ακόμα και για τα ψώνια της ημέρας.
Η κατάσταση αυτή έχει ςς αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές να κάνουν τηλεφωνικά τις παραγγελίες τους και να «αξιοποιούν» την υπηρεσία της κατ’ οικον τροφοδοσίας.
Τι παραγγέλνουν
Την ίδια ώρα αυξημένη ζήτηση παρατηρείται σε συγκεκριμένα είδη διατροφής μακράς διάρκειας, όπως σε ζυμαρικά, αλεύρι, ζάχαρη, όσπρια, γάλα κονσέρβας κ.α, αλλά και σε είδη απολύμανσης και καθαριότητας, όπως χλωρίνη, οινόπνευμα, χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες) και μαντιλάκια ατομικής υγιεινής. Σε αρκετές περιπτώσεις παρατηρείται το φαινόμενα τα ράφια των Σούπερ Μάρκετ που “φιλοξενούν” τα παραπάνω προϊόντα να αδειάζουν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news, το βράδυ της Παρασκευής, οπότε απολυμαντικά και αντιβακτιριδιακά συγκεκριμένης εταιρείας είχαν εξαφανιστεί, σε σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στον κόμβο της Περιβόλας, ενώ το πρωί του Σαββάτου μπορούσε κάποιος να τα βρει.
Πηγή: tempo24.news
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε