Το ληστρικό καθεστώς με τις ανανεώσεις των αδειών οδήγησης
Στέφανος Μάνος
Μου είχε κάνει εντύπωση η δικαιολογία του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Οικονόμου ότι η Έκθεση Τσιόδρα-Λύτρα δεν είχε παραδοθεί στον πρωθυπουργό πριν από την ΕΠΙΣΗΜΗ δημοσίευση της (προφανώς η ανεπίσημη δεν λαμβάνεται υπόψη). Γι αυτό επέλεξα, αντί άλλης γραφειοκρατικής μεθόδου, να παραθέσω εδώ τα στοιχεία της -κατά τη γνώμη μου- σαδιστικής και ληστρικής συμπεριφοράς του Δημοσίου προς τους ηλικιωμένους με τις ανανεώσεις των αδειών οδήγησης.
Από την ηλικία των 65 ετών και έως τα 80 η ισχύς των ερασιτεχνικών αδειών οδήγησης είναι τρία έτη ενώ από την ηλικία των 80 και μετά η ισχύς είναι δύο έτη. Με ένα παράδειγμα θα προσπαθήσω να δείξω τι επίπτωση έχουν οι ισχύουσες διατάξεις για ένα συνταξιούχο με μηνιαία σύνταξη 1.160 Ευρώ. Θεωρώ ότι το δημοσίευμα μου υπέχει τον χαρακτήρα επίσημης ανακοίνωσης προς τον κ. πρωθυπουργό τον οποίον καλώ να ζητήσει από τον αρμόδιο υπουργό κ. Καραμανλή να του παραδώσει αμέσως και να δημοσιοποιήσει, ώστε να γνωρίζουμε όλοι, τι ακριβώς ισχύει για τις αντίστοιχες ηλικίες 65-86 στη Γερμανία για την ανανέωση διπλώματος οδήγησης (αν απαιτείται).
Όπως θα διαπιστώσετε από τον πίνακα ο συνταξιούχος ξοδεύει μία μηνιαία σύνταξη για να ανανεώσει οκτώ φορές στα τελευταία 20 χρόνια της ζωής του την άδεια οδήγησης. Οι τέσσερεις γιατροί που πρέπει να επισκεφτεί είναι ένας Νευρολόγος ή Νευροψυχίατρος ή Ψυχίατρος, ένας Ωτορινολαρυγγολόγος, ένας Παθολόγος και ένας Οφθαλμίατρος. Με κάθε έναν από αυτούς πρέπει να κλείσει ραντεβού και να τους επισκεφτεί στο ιατρείο τους. Ο ….ογδοντάρης! Δεν είναι μόνο τα λεφτά που ξοδεύει αλλά και ο χρόνος για να ικανοποιηθεί η σαδιστική προδιαγραφή του υπουργείου Μεταφορών.
Αναρωτιέμαι και θέτω το ερώτημα στον πρωθυπουργό πόσο δύσκολο είναι να αντιγράψουμε κατά λέξη όσα ισχύουν στη Γερμανία για την ανανέωση των διπλωμάτων οδήγησης. Αναφέρω τη Γερμανία επειδή νομίζω, ότι κατά γενική παραδοχή, είναι κράτος οργανωμένο που θα έχει σωστές και ασφαλείς διαδικασίες.
Για να διευκολύνω τον πρωθυπουργό, η δική μου ανεπίσημη έρευνα κατέληξε στο εξής εύρημα: στη Γερμανία οι άδειες οδήγησης ισχύουν για 15 χρόνια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της ηλικίας του κατόχου. Η ανανέωση κοστίζει περίπου 24 Ευρώ. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να παρατηρήσω ότι παλαιότερα οι άδειες στη Γερμανία ίσχυαν απεριορίστως. Τα 15 χρόνια είναι το αποτέλεσμα Ευρωπαϊκού συμβιβασμού.
Απομένει να ζητήσει ο πρωθυπουργός να του δοθούν και να δημοσιοποιηθούν στατιστικές τροχαίων ατυχημάτων με οδηγούς άνω των 65 στην Ελλάδα και τη Γερμανία ώστε να μη του μείνει αμφιβολία ότι το ισχύον καθεστώς στην Ελλάδα είναι ανόητο, απαράδεκτο, ληστρικό και καταπιεστικό (σαδιστικό).
Πριν από λίγες εβδομάδες ασχολήθηκα και με το ζήτημα των διαβατηρίων. Ενώ σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη ισχύουν για δέκα χρόνια, σε μας ισχύουν για πέντε. Έγραψα στο facebook και στο twitter παραθέτοντας τα σχετικά στοιχεία. Υπήρξαν μερικοί, κατ εμέ ανόητοι, που με προέτρεψαν να ασχοληθώ με σοβαρότερα πράγματα. Για να προλάβω παρόμοια σχόλια για το σημερινό άρθρο, η απάντηση μου είναι η εξής: Για τα σοβαρότερα έχουμε την κυβέρνηση.
Αυτή πρέπει να ασχολείται με αυτά. Εγώ περιορίζομαι σε "κακώς κείμενα" που είναι μεν μικρά εξεταζόμενα για κάθε έναν χωριστά αλλά πολύ μεγάλα συνολικά και ενδεχομένως (μάλλον) κρύβουν και τεράστια συμφέροντα. Να είστε ευχαριστημένοι που κάποιος (εγώ) ασχολείται με αυτά και δυσαρεστημένοι επειδή οι βουλευτές σας (οι αντιπρόσωποι σας στη Βουλή) δεν ασχολούνται όπως όφειλαν. Τα σπρώχνουν κάτω από το χαλί για να διαιωνίζονται οι αθλιότητες.
Μου είχε κάνει εντύπωση η δικαιολογία του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Οικονόμου ότι η Έκθεση Τσιόδρα-Λύτρα δεν είχε παραδοθεί στον πρωθυπουργό πριν από την ΕΠΙΣΗΜΗ δημοσίευση της (προφανώς η ανεπίσημη δεν λαμβάνεται υπόψη). Γι αυτό επέλεξα, αντί άλλης γραφειοκρατικής μεθόδου, να παραθέσω εδώ τα στοιχεία της -κατά τη γνώμη μου- σαδιστικής και ληστρικής συμπεριφοράς του Δημοσίου προς τους ηλικιωμένους με τις ανανεώσεις των αδειών οδήγησης.
Από την ηλικία των 65 ετών και έως τα 80 η ισχύς των ερασιτεχνικών αδειών οδήγησης είναι τρία έτη ενώ από την ηλικία των 80 και μετά η ισχύς είναι δύο έτη. Με ένα παράδειγμα θα προσπαθήσω να δείξω τι επίπτωση έχουν οι ισχύουσες διατάξεις για ένα συνταξιούχο με μηνιαία σύνταξη 1.160 Ευρώ. Θεωρώ ότι το δημοσίευμα μου υπέχει τον χαρακτήρα επίσημης ανακοίνωσης προς τον κ. πρωθυπουργό τον οποίον καλώ να ζητήσει από τον αρμόδιο υπουργό κ. Καραμανλή να του παραδώσει αμέσως και να δημοσιοποιήσει, ώστε να γνωρίζουμε όλοι, τι ακριβώς ισχύει για τις αντίστοιχες ηλικίες 65-86 στη Γερμανία για την ανανέωση διπλώματος οδήγησης (αν απαιτείται).
Όπως θα διαπιστώσετε από τον πίνακα ο συνταξιούχος ξοδεύει μία μηνιαία σύνταξη για να ανανεώσει οκτώ φορές στα τελευταία 20 χρόνια της ζωής του την άδεια οδήγησης. Οι τέσσερεις γιατροί που πρέπει να επισκεφτεί είναι ένας Νευρολόγος ή Νευροψυχίατρος ή Ψυχίατρος, ένας Ωτορινολαρυγγολόγος, ένας Παθολόγος και ένας Οφθαλμίατρος. Με κάθε έναν από αυτούς πρέπει να κλείσει ραντεβού και να τους επισκεφτεί στο ιατρείο τους. Ο ….ογδοντάρης! Δεν είναι μόνο τα λεφτά που ξοδεύει αλλά και ο χρόνος για να ικανοποιηθεί η σαδιστική προδιαγραφή του υπουργείου Μεταφορών.
Αναρωτιέμαι και θέτω το ερώτημα στον πρωθυπουργό πόσο δύσκολο είναι να αντιγράψουμε κατά λέξη όσα ισχύουν στη Γερμανία για την ανανέωση των διπλωμάτων οδήγησης. Αναφέρω τη Γερμανία επειδή νομίζω, ότι κατά γενική παραδοχή, είναι κράτος οργανωμένο που θα έχει σωστές και ασφαλείς διαδικασίες.
Για να διευκολύνω τον πρωθυπουργό, η δική μου ανεπίσημη έρευνα κατέληξε στο εξής εύρημα: στη Γερμανία οι άδειες οδήγησης ισχύουν για 15 χρόνια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της ηλικίας του κατόχου. Η ανανέωση κοστίζει περίπου 24 Ευρώ. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να παρατηρήσω ότι παλαιότερα οι άδειες στη Γερμανία ίσχυαν απεριορίστως. Τα 15 χρόνια είναι το αποτέλεσμα Ευρωπαϊκού συμβιβασμού.
Απομένει να ζητήσει ο πρωθυπουργός να του δοθούν και να δημοσιοποιηθούν στατιστικές τροχαίων ατυχημάτων με οδηγούς άνω των 65 στην Ελλάδα και τη Γερμανία ώστε να μη του μείνει αμφιβολία ότι το ισχύον καθεστώς στην Ελλάδα είναι ανόητο, απαράδεκτο, ληστρικό και καταπιεστικό (σαδιστικό).
Πριν από λίγες εβδομάδες ασχολήθηκα και με το ζήτημα των διαβατηρίων. Ενώ σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη ισχύουν για δέκα χρόνια, σε μας ισχύουν για πέντε. Έγραψα στο facebook και στο twitter παραθέτοντας τα σχετικά στοιχεία. Υπήρξαν μερικοί, κατ εμέ ανόητοι, που με προέτρεψαν να ασχοληθώ με σοβαρότερα πράγματα. Για να προλάβω παρόμοια σχόλια για το σημερινό άρθρο, η απάντηση μου είναι η εξής: Για τα σοβαρότερα έχουμε την κυβέρνηση.
Αυτή πρέπει να ασχολείται με αυτά. Εγώ περιορίζομαι σε "κακώς κείμενα" που είναι μεν μικρά εξεταζόμενα για κάθε έναν χωριστά αλλά πολύ μεγάλα συνολικά και ενδεχομένως (μάλλον) κρύβουν και τεράστια συμφέροντα. Να είστε ευχαριστημένοι που κάποιος (εγώ) ασχολείται με αυτά και δυσαρεστημένοι επειδή οι βουλευτές σας (οι αντιπρόσωποι σας στη Βουλή) δεν ασχολούνται όπως όφειλαν. Τα σπρώχνουν κάτω από το χαλί για να διαιωνίζονται οι αθλιότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε