Έκτακτο:Δυνάμεις των ΜΑΤ στις εγκαταστάσεις της Cosco στο Πέραμα-Φόβοι για επεισόδια με τους απεργούς εργαζόμενους!
Κατέφτασαν διμοιρίες ΜΑΤ, ενδεχομένως για να απομακρύνουν την περιφρούρηση των εργαζομένων στις εγκαταστάσεις της Cosco στο Πέραμα!
Οι εξελίξεις νωρίτερα σήμερα
Από νωρίς το πρωί της Παρασκευής οι εργαζόμενοι στην προβλήτα της Cosco ξεσηκώθηκαν ενάντια στον εργασιακό Μεσαίωνα που βιώνουν.
Πρόκειται για την πρώτη κινητοποίηση στην προβλήτα της Cosco, που ξεκίνησε όταν οι εργαζόμενοι στη νυχτερινή βάρδια αρνήθηκαν να βγουν από τον χώρο του terminal και η πρωινή βάρδια έμεινε απ’ έξω. Στο σημείο έφτασαν υπεύθυνοι της εταιρείας και ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για τα αιτήματα που τέθηκαν.
Αρχικά οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας και συγκέντρωση θέτοντας αιτήματα για τις συνθήκες εργασίας. Λίγο αργότερα πραγματοποίησαν άτυπη συνέλευση και αποφάσισαν να συνεχίσουν την κινητοποίησή τους μέχρι τη Δευτέρα και να προχωρήσουν στη δημιουργίασωματείου.
Χαρακτηριστικό αίτημα των εργαζομένων είναι να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα καθώς μέχρι τώρα σε περίπτωση ατυχήματος μεταφέρονται τραυματίες με ιδιωτικά αυτοκίνητα και δεν γίνεται δήλωση εργατικού ατυχήματος…
Τα αιτήματα των εργαζομένων
Να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Να αναγνωριστεί το επάγγελμα ως βαρύ και ανθυγιεινό.
Να αυξηθεί το ημερομίσθιο.
Να αυξηθεί η «πόστα» σε κάθε γερανογέφυρα στα 5 άτομα από 3 που είναι σήμερα (ήταν 4 άτομα και μειώθηκε κατά ένα).
Να πληρώνεται η καβοδεσία, οι υπερωρίες, τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες.
Να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα γιατί αυτή τη στιγμή μεταφέρουν τραυματίες με ΙΧ.
Να καταβληθεί ειδικό επίδομα στους εναερίτες.
Να δοθεί επίδομα επικινδυνότητας.
Να υπολογίζονται οι τριετίες.
Να φτιαχτεί επιτροπή εργαζόμενων που θα συζητάει τα προβλήματα στον χώρο.
Να υπάρξουν διαλείμματα μέσα στις βάρδιες
Να καταργηθούν τα 16ωρα εργασίας.
Να υπάρξει κανονισμός εργασίας.
Να καταβληθούν τα οφειλόμενα.
Υπενθυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός μέσα σ’ ένα χρόνο έχει επισκεφθεί τέσσερις φορές τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά, χωρίς ωστόσο να έχει επισκεφθεί ποτέ μέχρι σήμερα τον δημόσιο ΟΛΠ. Κατά την τελευταία του επίσκεψη τον Ιούνιο, μάλιστα, έκανε λόγο για την περίφημη «ελληνοκινεζική συνεργασία, η οποία έχει οδηγήσει σε εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων», μίλησε για «στρατηγική σχέση, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και φέρνει πολύ σημαντικά αποτελέσματα» και πρόσθεσε πως «τώρα μπορούμε να κοιτάζουμε στα μάτια το αύριο». Επίσης, ο κ. Σαμαράς είχε τονίσει ότι «οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι τεράστιες και αυτές θα οδηγήσουν, ανάμεσα στα άλλα, και σε αύξηση της απασχόλησης»…
πηγή
Οι εξελίξεις νωρίτερα σήμερα
Από νωρίς το πρωί της Παρασκευής οι εργαζόμενοι στην προβλήτα της Cosco ξεσηκώθηκαν ενάντια στον εργασιακό Μεσαίωνα που βιώνουν.
Πρόκειται για την πρώτη κινητοποίηση στην προβλήτα της Cosco, που ξεκίνησε όταν οι εργαζόμενοι στη νυχτερινή βάρδια αρνήθηκαν να βγουν από τον χώρο του terminal και η πρωινή βάρδια έμεινε απ’ έξω. Στο σημείο έφτασαν υπεύθυνοι της εταιρείας και ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για τα αιτήματα που τέθηκαν.
Αρχικά οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας και συγκέντρωση θέτοντας αιτήματα για τις συνθήκες εργασίας. Λίγο αργότερα πραγματοποίησαν άτυπη συνέλευση και αποφάσισαν να συνεχίσουν την κινητοποίησή τους μέχρι τη Δευτέρα και να προχωρήσουν στη δημιουργίασωματείου.
Χαρακτηριστικό αίτημα των εργαζομένων είναι να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα καθώς μέχρι τώρα σε περίπτωση ατυχήματος μεταφέρονται τραυματίες με ιδιωτικά αυτοκίνητα και δεν γίνεται δήλωση εργατικού ατυχήματος…
Τα αιτήματα των εργαζομένων
Να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Να αναγνωριστεί το επάγγελμα ως βαρύ και ανθυγιεινό.
Να αυξηθεί το ημερομίσθιο.
Να αυξηθεί η «πόστα» σε κάθε γερανογέφυρα στα 5 άτομα από 3 που είναι σήμερα (ήταν 4 άτομα και μειώθηκε κατά ένα).
Να πληρώνεται η καβοδεσία, οι υπερωρίες, τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες.
Να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα γιατί αυτή τη στιγμή μεταφέρουν τραυματίες με ΙΧ.
Να καταβληθεί ειδικό επίδομα στους εναερίτες.
Να δοθεί επίδομα επικινδυνότητας.
Να υπολογίζονται οι τριετίες.
Να φτιαχτεί επιτροπή εργαζόμενων που θα συζητάει τα προβλήματα στον χώρο.
Να υπάρξουν διαλείμματα μέσα στις βάρδιες
Να καταργηθούν τα 16ωρα εργασίας.
Να υπάρξει κανονισμός εργασίας.
Να καταβληθούν τα οφειλόμενα.
Υπενθυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός μέσα σ’ ένα χρόνο έχει επισκεφθεί τέσσερις φορές τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά, χωρίς ωστόσο να έχει επισκεφθεί ποτέ μέχρι σήμερα τον δημόσιο ΟΛΠ. Κατά την τελευταία του επίσκεψη τον Ιούνιο, μάλιστα, έκανε λόγο για την περίφημη «ελληνοκινεζική συνεργασία, η οποία έχει οδηγήσει σε εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων», μίλησε για «στρατηγική σχέση, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και φέρνει πολύ σημαντικά αποτελέσματα» και πρόσθεσε πως «τώρα μπορούμε να κοιτάζουμε στα μάτια το αύριο». Επίσης, ο κ. Σαμαράς είχε τονίσει ότι «οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι τεράστιες και αυτές θα οδηγήσουν, ανάμεσα στα άλλα, και σε αύξηση της απασχόλησης»…
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια
Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα περιεχόμενα στου άρθρου.
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε